Denne her "gravidmagen"

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Altså, jeg er jo det man kan kalle "litt" overvektig, og mesteparten er rundt magen.
Det er mest fett og en del hud i fra to svangerskap pluss opp og ned i vekt!
Så jeg har jo allerede mage!
Men, det som er så rart er at jeg har ikke sjangs i havet til å holde magen inne. Eller suge den inn for den del. Den er bare "ute" hele tiden. Føler den har blitt litt "strammere" også. Men åh, sliter med å prøve og ikke se gravid ut når magen konstant står ut, haha.
Andre som har det likt? :)
Ikke at jeg synes det er dumt å se gravid ut, gleder meg masse til stor mage, men jeg ser type 3 mnd'er på vei ut allerede, haha.

Altså, jeg er jo det man kan kalle "litt" overvektig, og mesteparten er rundt magen.
Det er mest fett og en del hud i fra to svangerskap pluss opp og ned i vekt!
Så jeg har jo allerede mage!
Men, det som er så rart er at jeg har ikke sjangs i havet til å holde magen inne. Eller suge den inn for den del. Den er bare "ute" hele tiden. Føler den har blitt litt "strammere" også. Men åh, sliter med å prøve og ikke se gravid ut når magen konstant står ut, haha.
Andre som har det likt? :)
Ikke at jeg synes det er dumt å se gravid ut, gleder meg masse til stor mage, men jeg ser type 3 mnd'er på vei ut allerede, haha.
Jeg har det helt likt.. Har også mest på magen, men det kan jeg ikke skylde på noen svangerskap:) kjente i dag at ene buksen som jeg brukte for bare en eller to uker siden, var blitt stram i dag!

Jupp hatt det slik i ca 1 uke atl :P

Back
Topp