Denne har vi bestilt idag

|*storesøsterT*|

Glad i forumet

Emmaljunga fabrikken e jo stengt i sommer og må bestille innen mai mnd hvis vi vil ha en annen farge enn den de har på lager..så da bestilte i vognen idag[;)] vi har jo sportsvognen,så trenger bare å kjøpebagen..
Skal kjøpe en rosa vognpose å ha oppi den også[;)]

ÅÅÅ så moro med vognkjøp!!

Jeg må nok vente litt, hvertfall til etter UL!!

Takk for tipset anngående bestilling før mai -jeg ønsker meg veldig emmaljunga så må nok begynne å se etter vogn snart med tanke på bestilling i tilfelle

ORIGINAL: mamma85

Takk for tipset anngående bestilling før mai -jeg ønsker meg veldig emmaljunga så må nok begynne å se etter vogn snart med tanke på bestilling i tilfelle

ja det e lurt,de åpner ikke igjen før i august,også tok det litt tid før vognene kommer inn også..hun mente de ikke kommer før i slutten av september..forseint for oss som har termin 1 september ihvertfall[;)]

Så gøy!!! Den er knallfin!=)

Selv bestiller jeg Emmaljunga fra en babybutikk i samme byen som fabrikken i sverige, så den står klar og venter på oss når vi vil hente den.. Praktisk [:D]

oj den var kjempe stilig! gratulerer[;)][:D]

Nice

stilig [:D]

Jeg skulle hatt nytt håndtak jeg[8D] Hvilke side kjøpte du fra?

vi skal også ha vogn bag og da må nok vi også komme i gang med å bestille.
hvor bestiller dere fra????

Den har jeg også!!! hihi...så arti. Synes den er så fantastisk fin!

Skal bestille vår vogn når lønna kommer neste uke også, jeg bestiller via butikken i Trondheim, bare ringer og sier hvilken vogn jeg vil ha.

Fikk samme beskjed der som du hadde fått, at vi måtte bestille innen mai, men hvem klarer å vente SÅ lenge liksom? [:D]

Tøff vogn!

Kjempefin! =)
Var den eller Grey Dream det stod på for min del. Men jeg valgte Grey Dream.

Er det City Cross du har?

Kjempe lekker!!!

Back
Topp