"Denne gangen skal jeg være mer fornuftig med sukker, salt og fett.."

Gollemor

Forumet er livet
VIP
tenkte jeg i går.

Og nå sitter jeg her, etter å ha kjørt i meg TRE risboller i løpet av et kvarter.
For de som ikke vet hva risboller er, så består det av puffet ris, eggedosis, sukker, delfiafett og sjokolade.


Og det er ikke det eneste fryktelig usunne jeg har spist i dag :S
De 4 kiloene jeg mistet de 12 første ukene, har vel allerede kommet på igjen tenker jeg!
 
Kan starte med det etter jul tenker jeg!
Blir nok en del risbollespising på meg også!
 
Og nå er jeg godt i gang med en pose knott. Fordi det var en tråd på generelt om knott, og da _måtte_ jeg ha.

Huff :P
 
Du kan godt spise et par av de får meg =)
Begynt å få migrene av sjokolade =(
Så utrolig godt ut
 
Jul er jul tenker jeg... så får man spise sunnere neste år. Og satse på at søtsuget forsvinner i løpet av jula og ikke komme tilbake før neste jul!
 
Høres kjent ut ... Jeg skal begynne ett nytt og bedre liv etter jul! (hehe, særlig....) Veide meg tilfeldigvis på jobb til mannen i går, og gikk nesten rett i bakken!! Fy søren for ei teit vekt!! Trøster meg med at det sikkert var "vinter"sko, boblejakke og veska med det rare i som utgjorde vektoppgangen
 
Sist hadde jeg termin et par uker utpå nyåret.
Ble vekstestimert før jul. Babyen var stor, men ikke skremmende stor. Var hos jordmor over nyttår. Symfysemålet hadde et vanvittig avvik på skjemaet! Det var rett og slett ikke plass på arket :P
Rett inn til sjekk på sykehuset :)
Da de endelig fikk rotet seg til å ta ul igjen, mente de at babyen var over 5 kilo :O
Han var "bare" 4,6. Den siste halvkiloen kom nok av kostholdet mitt i jula :P De legger jo bare på seg fett den siste tiden. Så nå er jeg GLAD terminen er i juni, og ikke rett etter jul igjen :P
Det jeg spiser i jula går rett på meg, og ikke på babyen :D
 
Åååååh, risboller :D nam nam nam nam :) 
Jeg tørr ikke spise så mangen flere ennå for jeg må jo ha noen til jul også :D hehe..
Men i dag skal jeg trille marsipan i sjokolade.. også er delfia kaken klar + pepperkakene.. da lager ikke jeg mer til jul :D blir ikke spist likevel.. (kun av meg og besøk) hehe
 
Dette sitatet høres veeeeldig kjent ut, hehe ;) Sa det samme når jeg fikk den positive testen denne gangen, meeeeeen.. har nok ikke klart å holdt mitt løfte til meg selv så godt som jeg skulle ønske gitt! :P Etter nyttår, DA! hehe... La på meg 24 kg i forrige svangerskap, og mye var vann, så bare jeg klarer å holde meg under det, så skal jeg være "fornøyd" ;)

 
haha! Dette hørtes kjent ut ja!!
Tenker jeg skal prøve å være flinkere etter jul jeg og! jeg må bare være det!!
Jeg var så "dum" at jeg sammenligna helsekortet fra sist svangerskap med dette, da såg jeg at jeg veide 12 kg mer i starten av dette svangerskapet enn i det forrige... Fikk litt sjokk..
Og jeg ble svææær i sist svangerskap... Så jeg vil virkelig prøve å være flink nå! :)
 
Back
Topp