Denne gangen SKAL d gå !!!!!! Heia meg dagbok :)

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Da har jeg akkurat gått inn for å slanke meg. Og denne gangen skal jeg klare fullføre, og holde meg der.
For øyblikket trener jeg fotball fast 1-2 dager i  uken. og thats it. Men er nå blitt mer bevisst, og har som mål å få til 1-2 dager i uken ekstra med enten gå/jogge tur på fjellet, eller hjemmetrening etter video. Så målet alt i alt er 4 dager i uken med trening.
Skal kutte ned på snop, og spise sundt, og kutte ned på karbo generelt.


Startvekt:
84 kg

Mål:
64 kg


15.Juni: 83,2 kg
22.Juni: 81,7 kg
29.juni: 80,5 kg
27.juli: 79,9 kg
Totalt:
-4,1 kg




 
Helt grei start på uken. Slurvet litt i matveiene, men har fått trent skikkelig 2 dager nå. Skal også ha 2 økter i måren. Kroppen er rimelig støl etter at jeg begynte på an me litt styrke trening i heimen, utenom fotballtreningen. Så d er jo et greit tegn
 
Takk for d
D gikk helt greit denne første uken.
Ned 0,8. D er fult akseptabelt.  
Så blir spennende å se hva eg får til denne neste uken 
 
det går nedover ned 1,5 denne uken.. hæææærlig.
 
Det går nedover Ned 3,5 på 3 uker... Ganske greit synes eg... Og da er d stortsett bare omleggingen av kostholdet som har vært i fokus.. Har ikke trent noe med andre ord. Var en gå/jogge tur på fjellet i går. Gikk kjempe bra, så d ska eg fortsette med den neste uken og se om effekten blir større av det...
 
da etter 1 uke som ikke har vært så bra, så er det på an igjen
Hadde meg 45 min på skogsvei med rask gange og jogging....  Og d deilige er å kjenne at jeg klarer å jogge mer for hver gang jeg er der.. Så skal prøve meg på en bra uke..
 
Da har jeg meldt meg inn på trenings "senteret" her inne igjen.. Så da må eg bare få ræven i gir og faktisk benytte meg av d
 

Skal bli gøy å følge med deg. Ser at vi har omtrent samme startvekt samt mål. (Jeg hadde startvekt på 83 kg og skal ned til 63)
Du har ihvertfall vært veldig flink så langt:) Heie heia;)
 


supernint skrev:

Skal bli gøy å følge med deg. Ser at vi har omtrent samme startvekt samt mål. (Jeg hadde startvekt på 83 kg og skal ned til 63)
Du har ihvertfall vært veldig flink så langt:) Heie heia;)


Takk for det Det er ikke så lett. Men håper komme inn i gode rutiner nå matmessig, og da er jo mye gjort ...  Har vært helt ekstrent mye stress jobbmessig siste året,, så la på meg nesten 10 kg igjen, for orket ikke tenke over hva eg hev i nebbet. Men nå MÅ jeg ta meg sammen, for har ekstremt dårlig sjølfølelse for tiden, så håper d går bra Lykke til til deg også.  Dette skal vi klare
 
Pørver meg nå på annenhver dag med trening. Så på fredag, og nå i dag søndag har jeg vært å gått/jogget i 45 min. Ikke benyttet meg av treningssetneret enda, men d kommer nok   Må bare benytte de dagene det går an å jogge i skauen, for d er jo kjempe deilig..
Så nå sskal eg ihvertfall trimme på tirsdag også. Men er jo aktiv utenom. F.eks spilte eg å sambo badmington i nesten 1 time i dag mens ungene syklet rundt oss.... DIGG...
 
Har blitt veldig lite trening siste uken     Men skal prøve oppta d nå. Begynner straks med fotball treningen igjen, så da er d uanset minst 2 dager i uka   Har klart å endre kostholdet, så akkurat nå så går vekten nedover pga det... Og d er jo kjempe deilig.
 
Favoritt middag for øyblikket er : wok med kylling/ svin, med bittelitt Soya saus, og Sweet chilli saus... NAM NAM...
 
Back
Topp