Denne formen..

Lillpill

Flørter med forumet
For en form :depressed:
Kvalmen har kommet for full storm, har fått sykmelding nå fordi jeg rett og slett ikke fungerer.
Jeg kjenner på ett ubehag i kroppen, nesten skulle tro jeg har vært hangover i over en uke nå.

Har null energi, absolutt hver minste ting kjennes helt umulig ut! Og til tross for at jeg har null energi, så finner ikke kroppen roen til å sove om natta. Fryser, blir varm, blir sulten, og så blir jeg kvalm.
Det kommer i bølger, så idag fikk jeg lufta meg ut en tur, men det skal sies det tok 40min å komme seg ut av pysjen ( måtte ha pauser :bag:) og en powernap på 2timer etter jeg kom inn!
Er en tung følelse å kjenne på at man ikke duger, eller orker noen ting.
Er veldig takknemmelig for at jeg er gravid altså, bare kjenner at denne formen tærer litt på ❤

Noen andre som har hatt det likt, og fått igjen energien ? :oops:

For en form :depressed:
Kvalmen har kommet for full storm, har fått sykmelding nå fordi jeg rett og slett ikke fungerer.
Jeg kjenner på ett ubehag i kroppen, nesten skulle tro jeg har vært hangover i over en uke nå.

Har null energi, absolutt hver minste ting kjennes helt umulig ut! Og til tross for at jeg har null energi, så finner ikke kroppen roen til å sove om natta. Fryser, blir varm, blir sulten, og så blir jeg kvalm.
Det kommer i bølger, så idag fikk jeg lufta meg ut en tur, men det skal sies det tok 40min å komme seg ut av pysjen ( måtte ha pauser :bag:) og en powernap på 2timer etter jeg kom inn!
Er en tung følelse å kjenne på at man ikke duger, eller orker noen ting.
Er veldig takknemmelig for at jeg er gravid altså, bare kjenner at denne formen tærer litt på ❤

Noen andre som har hatt det likt, og fått igjen energien ? :oops:

Ja jeg kjenner meg igjen i dette, da særlig det med å ha ekstremt lite energi og derfor føle seg helt udugelig. Jeg var 100% sykemeldt i to uker og nå er jeg 50% sykemeldt for å se hvordan det går. Når jeg er på jobb så klarer jeg oftest bare å gi max 50% også. I dag var første dagen der jeg klarte å gi 100% på jobb men da ble det ingenting hjemme:dead: Er også kjempeglad for at jeg er gravid, men det er samtidig fryktelig slitsomt å konstant være så innmari sliten og ikke klare å gjøre noen ting.

Jeg hadde det ganske likt. Ikke sykemeldt da, var kanskje ikke like dårlig som du er. Jeg har hjemmekontor og det var rolig på jobb i mine første graviditetsuker. Likevel var alt slit og tungt. Følte også på den bakfullfølelsen. Byttet sjeldent klær, måtte slappe av for å ha energi til å dusje. Nå er jeg 8+4 og ca en uke siden begynte det å slippe. Det føles ut som å bli bra etter en fuktig kveld :) Nå orker jeg masse, selv om hoftene protesterer litt :p

Samme her. Kaster ikke opp, men så og si konstant uggen og kvalm, utrolig trøtt og sliten. Orker ingenting nesten. Eneste jeg føler hjelper er å sove. Ikke like lett når man har en liten unge som krever konstant oppmerksomhet og sover utrolig dårlig på nettene.

Håper det slipper taket her også før nyttår!

Jeg har det helt likt deg. Er i dag 8+3 og de siste 2 ukene har vært et slit. Konstant "fyllesjuk" følelse. Kaster helsigvis ikke opp, men gorper mye...

Det jeg har funnet ut at hjelper er å komme meg ut i frisk luft minst 30min gåtur. Drikk masse vann og spis noe hver 2 andre time. Og da bør det være noe med godt næringsinnhold. Fosteret tar mye av næringen fra maten vi spiser, så da må vi sørge for å spise litt ekstra sunn og god mat som frukt og grønnsaker.

Dette fungerer for meg nå itte fokuset mitt endra seg. Og eg slutta å bare spise mye rart....

Jeg er også helt utslitt. Ikke sykemeldt for hsr ferie nå.
Vil bare sove og er veldig svimmel.
Kvalmen er av og på. Ikke kastet opp enda heldigvis. Men regner med det kommer vel.

Jeg føler meg også fyllesyk konstant, og må ha pauser før og etter en oppgave. Gleder meg til det går over så jeg kan nyte dette litt mer

TS her ❤
Så " godt" å høre jeg ikke er alene! Føler nesten en skam over sykmeldinga. Men jeg fungerer rett og slett ikke.. Gir meg selv skryt når jeg kommer meg ut av pysjen, har sett ut som en zoombie hele jula så og si :bag:

Er ekkel følelse å kjenne på at man ikke duger til noen ting, prøver å gå én tur i løpet av en dag for å få litt luft, men ellers er kroppen helt uggen og slapp :/

Ikke nok med det, men oppblåst sa du ? Lurer på om jeg allerede må til innkjøp av større/mer behagelige klær:joyful:

Men får håpe det går over like fort som det kom ❤

«Godt» å høre at vi er flere!! Har slitt med den «fyllesykfølelsen» nå i to uker.. gikk over mot julaften, men er tilbake igjen nå. I dag har jeg vært helt udugelig. Våkner like trøtt som før jeg la meg, og småkvalm hele tiden stort sett. Hodepine også. Men regner med det snart går over, helst til i morgen da det er full arbeidsdag igjen..-ikke klar for det, men så klarer jeg ikke å sykmelde meg heller

Jepp, formen er helt ræva.. Kvalm og uggen nesten konstant, og har liiite energi.. :-(

Samme her! Trøttheten har vært her siden jeg testa positivt, og kvalmen har jeg hatt i to uker. Orker ingenting. Små hverdagslige gjøremål føles nesten umulige :gen113 Ligger på sofaen 90% av tiden jeg er våken :happy8

Samme her!! Vi er på ferie hos svigers, og kvalmen satte inn for fullt etter vi kom hit! Klarer ikke spise nok så jeg kjenner jeg mangler mye i kroppen, tar multivitamin med omega3 hver dag, men det er jo bare et kosttilskudd!
Håper det roer seg rundt uke 12 for alle sammen:)

Back
Topp