Denne fikk vi i dag:D

Vinterstorm

Gift med forumet
Mailykke <3
Fikk reisetrille av min onkel og samboern[:D] Even skal ha navnefest på lørdag og da ønsket vi oss denne, og jammen fikk vi den[:D][:D] Måtte kjøpe den mens den var på tilbud[;)] Vi kjøpte blå da[:)]

Den koster egentlig 3298,-, men er på tilbud denne uka til 1398,-! Med parasoll, fotpose og stelleveske!!![:D]

Oj,den var fin[:D]
Heldig dere er da!

den holdt jeg på og kjøpe i dag selv i lilla, stod mellom den og en annen. mern ble den andre. Men syns silver crossen er penere og se på[:D]

Takk[:)] Ja er skikkelig fornøyd[;)]

Veldig greit at man kan legge ned i liggestilling[:)]

ORIGINAL: Alexandra82

Så stilig.

Herlig med en som tar liten plass i bil.

Jepp[:D] Også veldig grei å reise med når vi skal til syden[;)]

Vil og ha sånn !!

Litt lei meg for at vi allerede har trille stående i spania, ellers skulle jeg jaggu kjøpt en og hatt med nedover i mai [:D]

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Vil og ha sånn !!

Litt lei meg for at vi allerede har trille stående i spania, ellers skulle jeg jaggu kjøpt en og hatt med nedover i mai [:D]

Skader ikke å ha to, hihi[:D]

ORIGINAL: MammaKarri82

Vil og ha sånn !!

Nei, men vi har allerede en her hjemme og... Så spørs om jeg får med meg sambo på å kjøpe en til gitt [;)]
Men han kan jo få den i 30 års gave [:D]

ORIGINAL: MammaKarri82

Vil og ha sånn !!

Nei, men vi har allerede en her hjemme og... Så spørs om jeg får med meg sambo på å kjøpe en til gitt [;)]
Men han kan jo få den i 30 års gave [:D]

[:D][8D]

Back
Topp