denne er fjernet

baby_doll

Forelsket i forumet
jobber 50% som frisør (kun 16-20 om kveldene  med en-to fridager i uken og 10-18 annenhver lørdag.) samboer jobber fullt fra 6-14
vi har lyst på leilighet og vet at da burde jeg jobbet mer for å få en større leilighet enn det vi kan få nå.ikke så lett for oss å få oss noe særlig nå.men vet ikke om jeg bør det.elsker å være hjemme med datteren vår og er litt redd for å gå glipp av dager med henne..nå leier vi leilighet og klarer oss med de lønningene men det er lengselen etter noe eget

ville dere hvis dere var i samme situasjon :

1 ) bare fortsatt å leie ,ha mer tid med småen og bite i det sure eplet?

2) skaffet en ekstrajobb de dagene man har fri?

3) skaffet en ekstrajobb og sendt henne i barnehage?  mulighet for at da må man først sende småen avgårde,gått på en jobb,så ta buss til den andre og deretter komme hjem til kun samboer som er våken for småen har lagt seg for dagen.

4) prøvd å jobbe ekstra så mye som mulig for å ha litt penger?

5) annet?

ventet litt til med jobbing.. er det vi skal. jeg skal bare jobbe en dag i uka, for å komme meg litt i jobbinga igjen nå i april, de er jo små bare i en kort periode, og mye som skjer på kort tid. Vi lengter veldig etter å kjøpe eget, men jeg vil ikke ha mine små i barnehage enda, så da tar vi heller å leier, vente med lånog kjøpe bolig ,og nyter våre små litt til før vi begge hiver oss ut i jobb for fullt.
Det er jo også mye penger som går med på eget når dere kjøpe, kanskje klarer dere og spare inn litt penger til dere skal kjøpe også [;)]

ORIGINAL: Jean08

ventet litt til med jobbing.. er det vi skal. jeg skal bare jobbe en dag i uka, for å komme meg litt i jobbinga igjen nå i april, de er jo små bare i en kort periode, og mye som skjer på kort tid. Vi lengter veldig etter å kjøpe eget, men jeg vil ikke ha mine små i barnehage enda, så da tar vi heller å leier, vente med lånog kjøpe bolig ,og nyter våre små litt til før vi begge hiver oss ut i jobb for fullt.
Det er jo også mye penger som går med på eget når dere kjøpe, kanskje klarer dere og spare inn litt penger til dere skal kjøpe også [;)]

Enig!

Ein kan aldri få tilbake småbarnstida! Eg tok ut storesøster av barnehagen då eg gjekk ut i permisjon med minsten. (litt før ho fyllte 2) Eg har ikkje angra et sekund! Derfor har eg og sagt opp jobben min, for å kunne vera heime med lillebror lenger enn første året og. Satser på å få litt ettermiddagsjobbing for å få ting til å gå rundt, men gleeeder meg til å fortsette å vera heima!

(eg arbeide i bhg tidlegare...og det er ikkje berre kjekt å fortelje foreldre om barnets første steg, tolke det barnet seier etc....)

Jeg hadde valgt alternativ nr. 1 :) Nyt tiden dere har sammen når hun er lita, større leilighet/hus kan dere kjøpe senere :)

Back
Topp