baby_doll
Forelsket i forumet
jobber 50% som frisør (kun 16-20 om kveldene med en-to fridager i uken og 10-18 annenhver lørdag.) samboer jobber fullt fra 6-14
vi har lyst på leilighet og vet at da burde jeg jobbet mer for å få en større leilighet enn det vi kan få nå.ikke så lett for oss å få oss noe særlig nå.men vet ikke om jeg bør det.elsker å være hjemme med datteren vår og er litt redd for å gå glipp av dager med henne..nå leier vi leilighet og klarer oss med de lønningene men det er lengselen etter noe eget
ville dere hvis dere var i samme situasjon :
1 ) bare fortsatt å leie ,ha mer tid med småen og bite i det sure eplet?
2) skaffet en ekstrajobb de dagene man har fri?
3) skaffet en ekstrajobb og sendt henne i barnehage? mulighet for at da må man først sende småen avgårde,gått på en jobb,så ta buss til den andre og deretter komme hjem til kun samboer som er våken for småen har lagt seg for dagen.
4) prøvd å jobbe ekstra så mye som mulig for å ha litt penger?
5) annet?
vi har lyst på leilighet og vet at da burde jeg jobbet mer for å få en større leilighet enn det vi kan få nå.ikke så lett for oss å få oss noe særlig nå.men vet ikke om jeg bør det.elsker å være hjemme med datteren vår og er litt redd for å gå glipp av dager med henne..nå leier vi leilighet og klarer oss med de lønningene men det er lengselen etter noe eget
ville dere hvis dere var i samme situasjon :
1 ) bare fortsatt å leie ,ha mer tid med småen og bite i det sure eplet?
2) skaffet en ekstrajobb de dagene man har fri?
3) skaffet en ekstrajobb og sendt henne i barnehage? mulighet for at da må man først sende småen avgårde,gått på en jobb,så ta buss til den andre og deretter komme hjem til kun samboer som er våken for småen har lagt seg for dagen.
4) prøvd å jobbe ekstra så mye som mulig for å ha litt penger?
5) annet?