Blir mye diskusjon ut av sånt: noen som skal bruke tøybleier?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nej blir nok papirbleier her![]()
Her satser vi på tøybleier igjen. Brettebleier og formsydde etterhvert. Men det er jo lov å bruke papir inne imellom! Synes ikke det er så vanskelig med tøybleier, og papirbleier skaper jo enormt mye søppel! Tøybleier ga også mye bedre hud sist. Bomull og ull puster litt bedre enn hva-det-nå-er-bleiene.
Men for all del-ender opp med den "enkle" løsningen med bruk og kast i perioder![]()
Nope, har mer enn nok klesvask, om det så bare er en ekstra.. Og tanken på å ta med seg drittbleiene hjem for å vaske de?! nei fysj.
Eneste positive er at man sparer en del søppel da..
He he. Bæsjen forsvinner i do. Og du vasker de sammen med annen 60 grader vask. Evt kan du sette på en skylding med bare bleiene først. Ikke noe stress ;-)
Eneste som var litt stress var når jeg hadde glemt å vaske bleier og ikke hadde noe å sende med i bhg
Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
Var på treff med ei som brukte de en gang, da var vi i en park, og hu måtte pakke inn bleia og ta den md hjem, siden hu ikke fikk kasta bæsjen noe sted.Vi andr putta den i en pose og kasta i en søppelbøtte nær vi gikk forbi en litt senere.. hehe
Men full respekt til de som vil, gidder, orker assa.![]()
Hu kunne jo putta papiret med bæsjen i pose og kasta sammen med bleiene da ;-)
Jeg har alltid med meg en rull med plastposer til hundebæsj i stelleveska hvis jeg har vanlige bleier uansett for de lukter så fælt,og det er jo ikke overalt det fins bleiebøtte liksom. De posene funker også fint til papir med bæsj fra tøybleier. Blir jo det samma ;-)
Men bruker jo papirbleier også,er ikke helt nazi på tøybleier liksom![]()