Denne eeeeeevig trøttheten!

~lilletrille~

Forelsket i forumet
Slipper viss aldri taket den! Pleiet stort sett å gå bra så lenge det skjer noe! Holder meg våken viss eg er på jobb eller ute i andre ærend, men så snart eg setter meg ned er eg helt komatøs! La meg nedpå fordi eg var trøtt i sted. Tenkte å hvile 15 min! Voknet 2(!) timer seinere! Wææææ... Flere som sliter?

Ja, sliter maks, men så har jeg en toåring hjemme i tillegg, som holder meg i aktivitet fra 6-19 hver dag, noe som huset bærer preg av:p når han er lagt for kvelden, så sliter jeg sofa frem til jeg sleper meg selv i seng;)
Jeg sover ikke noe godt på nettene heller, så håper det snur snart!

Ja, sliter maks, men så har jeg en toåring hjemme i tillegg, som holder meg i aktivitet fra 6-19 hver dag, noe som huset bærer preg av:p når han er lagt for kvelden, så sliter jeg sofa frem til jeg sleper meg selv i seng;)
Jeg sover ikke noe godt på nettene heller, så håper det snur snart!

Har også en toåring i hus! Heldigvis tok mannen seg av han i dag når eg sovnet :p var litt annerledes første gang, når eg bare hadde meg selv å ta hensyn til! :)

Har også en toåring i hus! Heldigvis tok mannen seg av han i dag når eg sovnet :p var litt annerledes første gang, når eg bare hadde meg selv å ta hensyn til! :)
Jeg fikk også være hjemme alene en stund i dag :) gikk i fra senga til dusjen, så spiste jeg frokost, og la meg på sofaen:p himmelsk med noen timer bare for meg selv!! Mannen har ei uke igjen på jobb før han går ut i ferie :D glede!!!!

Jeg fikk også være hjemme alene en stund i dag :) gikk i fra senga til dusjen, så spiste jeg frokost, og la meg på sofaen:p himmelsk med noen timer bare for meg selv!! Mannen har ei uke igjen på jobb før han går ut i ferie :D glede!!!!

Så deilig da :) ferieplaner? :)

Jaaaa! Guri, jeg er så trøtt hele tiden..:/ Gubben er skikkelig oppgitt over meg :P Får satse på det går over :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Jupp.... Melder meg inn i klubben :/ håper det gir seg snart. Hjelper ikke ak at jeg er alene med 2 små

melder meg inn selv :p sover mye, men når jeg er overtrøtt er det faen meg vanskelig å sove

Her er jeg omtrent tilbake til sånn det var før jeg ble gravid. Deilig så lenge det varer

Bah.. håper denne trøttheten snart skal begynne å gi seg! Er jo så totalt utslitt! Det er jammen meg slitsomt og gro unger... ;-)

Jeg er også super trøtt. Alt er et ork. Vil egentlig bare ligge på sofaen

Jupp sjekket inn på soveland for noen mnd sia nå, :sleep002 og tydeligvis så passer jeg godt der,får jo ikke sjekket ut og bli våken igjen... :sad015

Var veldig trøtt en stund, men er hjulpet en del nå heldigvis :-) Har en aktiv liten gutt på snart 8 måneder som vil ha oppmerksomheten dagen lang og 3 større barn :-)

Back
Topp