Denne doppleren anbefales på det sterkeste (rask levering)

Snoflak

Elsker forumet
Bestillte denne på fredags ettermiddag.. Fikk den levert idag.... Fant hjertelyden med en gang uten problemer å det var fantastisk å se på skjermen babyens hjerteslag. Hvis noen vurderer å kjøpe en så anbefaler jeg denne her sterkt.. Har en angelsound å har ikke klart å finne hjertelyden med denne i det hele tatt.

http://www.fetaldoppler.net/sonoline-c1.html ANBEFALES :D :D

bestilt den ^^ tok 3 Mhz trenger ikke 2 Mhz også? :s tok å med gel :) shipping method tok jeg internatonial express mail, er det riktig? :s ikke bestilt så mye fra utlandet før.. skjønte ikke de andre..

bestilt den ^^ tok 3 Mhz trenger ikke 2 Mhz også? :s tok å med gel :) shipping method tok jeg internatonial express mail, er det riktig? :s ikke bestilt så mye fra utlandet før.. skjønte ikke de andre..

Ja samme som meg :) Da har du den veldig raskt, de kommer på døra å leverer den :D

Oi.. står det på pakken hva det er? :s Da blir det nok levert på svigers hus siden vi har adressa samme plass men står jo ikke noe hus nr på postkassa eller no .. :/ trodde det kom i postkassa. . Håper den kommer frem.. :/ Sjekka post kassa, det har ikke kommet no.. samboer må spør mora hans om den har kommet der da..

Skal man ha den beste doppleren på markedet er det Angelsounds man skal kjøpe. Jeg kjøpte min her: www.angelsounds.no og fikk den allerede dagen etter. Hørte hjertelyden allerede i uke 10 :-)
Betalte rundt 300 kroner (som er enda rimeligere enn linken over). Sendes fra Norge, og da er det heller ingen toll.

Skal man ha den beste doppleren på markedet er det Angelsounds man skal kjøpe. Jeg kjøpte min her: www.angelsounds.no og fikk den allerede dagen etter. Hørte hjertelyden allerede i uke 10 :)
Betalte rundt 300 kroner (som er enda rimeligere enn linken over). Sendes fra Norge, og da er det heller ingen toll.

Jeg endte også opp med å bestille meg en angelsound i går. Regner med jeg har den her i morgen, siden det var søndag i går.. Er såå spent! Og litt nervøs for at jeg ikke skal finne den. Iiik. :o

Skal man ha den beste doppleren på markedet er det Angelsounds man skal kjøpe. Jeg kjøpte min her: www.angelsounds.no og fikk den allerede dagen etter. Hørte hjertelyden allerede i uke 10 :)

Angelsound har jeg også , den finner ikke hjertelyden hos meg, aner ikke om det er pga forannliggende morkake, men den er deffinitivt ikke best på markedet etter min erfaring. Ga opp å bestilte denne andre heller som fant hjertelyden med en gang :)

åh den har eenda ikke kommet :(

Så rart, bestilte fredag ettermiddag å fikk den Mandag... Fikk mail like etter bestilling at den var sendt.. Håper den kommer snart :)

Bestilte denne jeg oxo og er superfornøyd med den. Bestilte den forrige fredag og ble levert av DHL på døra på mandag.
Jeg fant hjertelyden etter noen minutters forsøk. Var på mandag 11+2.

endelig fikk den i dag, men måtte hente den på post kontoret...
hvor fort banker hjerte på deres spirer??

hva ikke så lett å finne hjertelyde, mn den lå på rundt 120.. er det som er vanlig? trodde kanskje den skulle være noe høyere?

er 12+2 i dag :)

Back
Topp