Denne blæren altså

Bisva86

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Oktoberfest 2024 ❤️
Kjenner at jeg allerede begynner å bli sliten av denne tissingen om natten.. Er heldigvis bare en gang hver natt, men når klokken er 02.50, 03.42, 04.15 da er det fælt å skulle stå opp for å tisse, særlig når jeg bruker så lang tid på å sovne igjen :sour:
Andre som har det sånn også? :)

Kjenner at jeg allerede begynner å bli sliten av denne tissingen om natten.. Er heldigvis bare en gang hver natt, men når klokken er 02.50, 03.42, 04.15 da er det fælt å skulle stå opp for å tisse, særlig når jeg bruker så lang tid på å sovne igjen :sour:
Andre som har det sånn også? :)

Jepp. Opp minst én gang om natta! Sover heldigvis raskt på igjen da :)

Har hatt det sånn siden rundt uke 5-6. Er 8+6 idag og har hatt min første natt uten, men til gjengjeld våknet jeg grytidlig av vondt i blæra, så regner med jeg kan forvente at det vil vare noen uker til :banghead:

Ja! Men heldigvis sover jeg igjen med en gang. Er stuuuuptrøtt om kvelden! Og det er egentlig veldig deilig, før kunne jeg bruke 1-3 timer på å sovne :laughing002

Jeg er sånn som går på do heletiden jeg, gravid eller ikke:laughing002 men ja: jeg springer også på do på natta. Heldigvis sovner jeg med engang ☺️

Ja oppe 1til2 ganger hver natt, og jeg bruker lang tid på å sovne:( veldig kjedelig når jeg går fra kveldsvakt til dagvakt.

Jepps, hiver meg på den. Jeg må også opp om natten og får som oftest ikke sove igjen etterpå da :( men samtidig så ser jeg på det som et positiv tegn på at alt er Ok med den lille. Da jeg mistet i MA så sluttet jeg å gå på do om natten plutselig.

Jeg å sliter med å måtte på do på natta, og da at jeg ikke får sove igjen. Er så kjedelig å ligge våken midt på natta. Bare for å bli skikkelig trøtt dagen etterpå

Ja, jeg har det også slik! :banghead:
Må nesten tisse hver gang jeg våkner på natten, men er stort sett oppe 2 ganger hver natt:hilarious:

Fekk spørsmål om dette her ein dag, ja både 1 og 2 gongar svarte eg, og fekk til svar igjen at eg kunne forvente meg 4 gongar verre lenger ut i svangerskapeto_O:rolleyes:

Våkner om nettene jeg også og må tisse, kan ikke huske det var slik de forrige gangene.... :shifty:

Back
Topp