Denne blæra mi

*Twixie*

Forelsket i forumet
Jeg går rundt og føler jeg må tisse hele tiden.
Men det kommer så lite når jeg er på do. Og etterpå kjennes det ut som at jeg ikke har tissa i det heletatt.

Flere som har det sånn?

Høres litt ut som uvi egentlig?

Ja, kanskje det er noe sånt. Aner ikke jeg altså.. Synd jeg glemte å ta med uringprøve da jeg var å tok blodprøver i dag...

Hvis det kan være det så må du hvertfall drikke mye, gjerne juice! Håper det går over da :)

Ja, det er sikkert ingenting. Har jo ikke vondt, bare veldig ekkelt.
Håper det er bedre i morgen. Sønnen min er ikke i form, så han skal ha hjemmekose dag i morgen :)

Fru H skrev:
Høres litt ut som uvi egentlig?

Akkurat sånn jeg har det også. Tror det er fordi fosteret ligger så langt nede nå jeg og at det begynner å bli større. Bare den livmora "popper" opp over skambeinet blir det så mye bedre:-)

Jubelong skrev:
Akkurat sånn jeg har det også. Tror det er fordi fosteret ligger så langt nede nå jeg og at det begynner å bli større. Bare den livmora "popper" opp over skambeinet blir det så mye bedre:-)

Han legen sa faktisk noe om det. Han så at det var en del press på blæra allerede.

sånn hadde jeg det veldig i starten av første svangerskap, det gikk heldigvis over litt etterhvert som livmora flyttet seg opp, jeg testet for uvi men det var ikke det.

men det kan jo være lurt å ta en tur til legen å sjekke, for er det uvi så er jo det lurt å gjøre noe med.men det er ikke uvanlig å måtte på do hele tiden i starten av svangerskapet,og litt senere når babyen blir større.

Back
Topp