Denne apen som gidde frosken oralsex

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
hvor er tråden blitt av??
Jeg er en av de som syntes dette var hysterisk artig- og vil vise gubben denne filmen.
Noen som husker tittelen på den så jeg kan søke frem videoen selv på youtube, siden tråden med linken tydeligvis er slettet.

Jeg vil også se... men ikke hvis det er ekkelt. [8|][8|]

HÆ??[:-]

[8D] Hva var det?

Send meg pm så skal du få link

"Chimp rapes a frog" var vel tittelen.. [8|]

ORIGINAL: MeMyself

OMFG!!![:D]

Legger den bare ut her så får de heller smekke meg over fingrene

http://www.youtube.com/watch?v=qVE60zwXx1k

Døde den?[:-]

Jeg døøøøør[X(]

litt kvalmt å da[:'(]

ORIGINAL: MeMyself

takker[:D]

ORIGINAL: suki

Huff, tror jeg står over! [&:]

Gjør du rett i. Før jeg hadde sett hele videoen så var det litt sånn "hahah",men neeh,bare kvalmt !!!

"Gidde" syns jeg var både skammelig bøyd, og et helt feil ord i denne sammenhengen. Var ikke mye gave til frosken det der altså [8D]

Men en del steder er det frosker, mus, øgler og diverse andre dyr som er løse i dyreparker, de kommer inn fra terrenget rundt. Men selvsagt finnes det helt sikkert de som putter de inn dit med vilje også da. Har sett de nevnte dyrene løpende/hoppende rundt i dyreparker selv.

Nå så jeg ikke hele videoen, men jeg kunne ikke annet enn le, synes det var litt tragisk, bare at apa kom på noe slikt

Stakkars frosken [&:]
Ble faktisk litt små kvalm, dyrepasserne kan jo ikke la di apene frosker å leke med!! [:'(]

Jeg syns den videoen var utrolig smakløs og ekkel jeg[:-][:'(] Og believe me, jeg pleier ikke å være prippen, men når det er snakk om dyr som blir skadet og mennesker bare står og lar seg underholde av det så blir det i overkant for min del[&:]

Dessuten ble overskrifta på tråden helt feil i forhold til hva som faktisk skjedde. Den engelske tittelen Chimp rapes a frog passer mer for det var det som skjedde

Sjukt.. Gadd ikj sjå heile, og eg er heller ikkje prippen altså...
Men dei foreldrene som stod i bakgrunnen å lo med UNGENE sine, det var nesten det sjukeste!!

Diskuteres dette seriøst enda..??
Hahahaha..
Herregud,det er naturen,hva faen tror dere skjer ute i naturen til vanlig da.???
Hadde dere sett det så hadde dere vel svimt av...jises..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Diskuteres dette seriøst enda..??
Hahahaha..
Herregud,det er naturen,hva faen tror dere skjer ute i naturen til vanlig da.???
Hadde dere sett det så hadde dere vel svimt av...jises..

Tenker ikkje på det som ein naturlig ting at ein apekatt voldtar ein frosk i munnen da merkelig nok, er ikkje eit velkjent fenomen for min del![:D][8D]
Men kan godt være d er normalt..
Men, om det er sånn at dyrehagen gjer dette med vilje så er det berre sjukt uansett!! Om det er frosk eller katt eller k faen, samme det...

ORIGINAL: Ellen.

yøkk [:'(] gidder ikke se den!

Sign! Det er garrantert verken første eller siste gang noe lignende har skjedd, men jeg synes det bare er ekkelt og absolutt ikke morsomt så jeg gidder ikke å se den [8D]

Back
Topp