LisseUmmaNuddeAteJam
Forelsket i forumet
Vi opplevde på kort tid flere aborter, kom oss til uke 10-11 på det lengste. Nå skal vi i gang med donorbehandling og jeg kjenner jeg er fryktelig usikker og redd for hvordan jeg kommer til å ta det OM vi blir gravide igjen. Sist jeg ble gravid var det litt sånn "vi vet det ikke går men vi prøver like vel", og sjokket kom aldri når det gikk galt. Men nå kjenner jeg at jeg kommer til å være i helspenn OM det blir klaff, for vi har liksom lent oss til håpet om at det er dette som er løsninga. Og jeg er pissredd for at vi (og legene!) har tatt feil. Tenk om det bare er jeg som ikke er flink nok til å bære frem barn, at det ikke har med mine idiotiske antistoffer å gjøre, at det uansett vil bli mislykket og at vi atter en gang skal oppleve å miste.
Er det andre her med habituell abort som skjønner hva jeg mener? Klarer dere å slappe av når dere er i forsøk eller er blitt gravide på ny?
Er det andre her med habituell abort som skjønner hva jeg mener? Klarer dere å slappe av når dere er i forsøk eller er blitt gravide på ny?