Denna svigermora mi

BølleBella

Elsker forumet
Jeg har noen morsomme svigers altså! Det skal sies. De er til stor underholdning for meg og sambo [:D][:D] (Vi sitter og ler av de bak deres rygg, nesten daglig)

Det siste gullkornet kom svigermor med her om dagen, da sambo var og hentet vesla. Og det var:
Dere må ikke la A*** ha smokk etter at hun har spist altså! For da kan hu bli kvælt hvis hu raper/gulper!

Jeg må nå smile av hu gamlemor [;)]  Spesielt samboern min blir gæern av alle gode "tips og råd" de kommer med angående babyer. Hehe. Og da spesielt siden de har hatt ett barn, og det er 30år siden. Tror ikke svigerfar har skiftet ei bleie NOENSINNE, og de synes alt som omhandler å leve er farlig.
Ungen burde nok ikke hatt smokk i det hele tatt når jeg tenker jeg om, for det kan jo hende hu svelger hele dritten [:D]

Men jeg må legge til at jeg er veldig glad for at vi har de, de er veldig glade i babyen vår, og de har blitt litt flinkere til å passe henne [:D][:D]

Hehe[:D]

ORIGINAL: CIlen

Hehe..så hærlige de er! [:D] Det er godt å ha familie som bryr seg! Selvom det kan bli litt mye iblandt. [;)]

Ja, det er veldig godt at de bryr seg så mye som de gjør. Men det kan som du sier, bli litt mye [;)] Det verste er at de fyrer til det er 25grader i stua, og allikevel putter på ullsokker og pakker ungen inn i pledd [&:] Ungen er jo skikkelig svett hver gang jeg henter a

Men jeg skal tåle at de finner på mye rart, vi har jo ingen annen familie her så [:D][:D]

Hahaha [:D][:D][:D][:D][:D]

Eg fekk høra av pappa på telefonen idag at , victoria måtte få seg ein skikkelgie bitering......ka e galt med de hu allerede har? D e ikkje få heller? Og man kan vel bita på ein hau med andre ting????

Er glad jeg ikke er den eneste som har folk som kommer med mye rare ting [:D]

Jeg kjøpte en tutekopp som vesla kan ha hos svigers, og da sa svigermor: "Ja, sånn fikk jo A*** vanlig melk i da jeg slutta å amme da han var 6mnd! Det blir fint vettu!"

Jeg sperra opp DE øya og sa litt strengt at MIN unge skulle IKKE ha kumelk før hu var over året!
Håper virkelig jeg sa det strengt nok at hu faktisk hører... [&:][&:]

Du kan håpa........[&:][&:][&:][&:][&:]

ORIGINAL: Hekla85

Ja faen... Hvis ikke blir det en annen dagmamma!

Hehe, godt at du tar det med et smil da [;)] Og vi får inderlig håpe at hun ikke gir kumelk!

Jeg får stadig vekk råd av min kjære mor. Her om dagen forklarte hun meg hvordan de kunne sette papir i halsen, og at jeg måtte kle på henne godt så hun ikke frøs når hun skulle sitte på akebrett. Jadda...jeg lar jo ikke ungen min fryse [8|] Hun sjekker også hver gang hun er i nærheten om hun er kald, og sier at hun må ha på strømpebukse, bukse og ullsokker selv om hun er inne og vi fyrer. For all del...det skjer jo aldri at en baby blir for varm... Jeg kunne vel skrivd en hel bok om alle rådene jeg har fått fra henne [;)]

ORIGINAL: BølleBella

Ja faen... Hvis ikke blir det en annen dagmamma!

Hehe, helidge du hvis du har ei aen dagmamma du kan ty t [:)][:)][:)][:)][:)] men d e jo kumelk i mme'en, så eg vet ikkje om d e så veldig krise om de får litt kumelk? Men eg ville aldri gitt kumelk istede for mme alltså!!!!

Hehe, helidge du hvis du har ei aen dagmamma du kan ty t [:)][:)][:)][:)][:)] men d e jo kumelk i mme'en, så eg vet ikkje om d e så veldig krise om de får litt kumelk? Men eg ville aldri gitt kumelk istede for mme alltså!!!!

Nei, har ingen annen dagmamma. Men hadde lett finni noen andre om hu hadde gjort det, etter beskjed om at hun IKKE skulle gjøre det.

Ungen dauer sikkert ikke om hun får kumelk èn gang, men jeg vil ikke at hun skal ha det. Og hvis hun først har fått det en gang så får hun det hver eneste gang hun skal passe henne. For "hun liker det joooo..." [&:]

Og det er mine regler som gjelder, ikke hennes. Jeg er hard på det der. Og både jeg og sambo har sagt tydelig ifra at om de ikke gjør som vi sier så får de ikke ha henne [8D][8D] Og det er veldig krise om de ikke får ha henne. Hehe.

Nei, har ingen annen dagmamma. Men hadde lett finni noen andre om hu hadde gjort det, etter beskjed om at hun IKKE skulle gjøre det.

Ungen dauer sikkert ikke om hun får kumelk èn gang, men jeg vil ikke at hun skal ha det. Og hvis hun først har fått det en gang så får hun det hver eneste gang hun skal passe henne. For "hun liker det joooo..." [&:]

Og det er mine regler som gjelder, ikke hennes. Jeg er hard på det der. Og både jeg og sambo har sagt tydelig ifra at om de ikke gjør som vi sier så får de ikke ha henne [8D][8D] Og det er veldig krise om de ikke får ha henne. Hehe.

Uff og huff, d e ikkje lett det der! nei, de får bare holda melka onna hu, hehe, hvis ikkje får du senda hondane på hu [8D][8D]

Ja, den er basert på kumelk, men den er behandlet på en spesiell måte så det er ikke helt sammenlignbart.

Uff og huff, d e ikkje lett det der! nei, de får bare holda melka onna hu, hehe, hvis ikkje får du senda hondane på hu [8D][8D]

Fnis. Hu skal passe dobbermannen på torsdag, så tror ikke det hjelper [8D] Men jeg kan true med at valpen kommer til å tisse på golvteppet hennes neste gang hu skal passe valpen. Hehe

Hahaha. Jævli bra [8D]
Men jeg må smile litt av den dama, for hu kan fint gå fra henne på sofaen (!!!!!) men det er veldig ille å ikke ha på a tøfler når a ligger i vogna ute...

Forstå det den som kan!

Nei, nå ble det mye klaging på a gamlemor her! Hehe

Fnis. Hu skal passe dobbermannen på torsdag, så tror ikke det hjelper [8D] Men jeg kan true med at valpen kommer til å tisse på golvteppet hennes neste gang hu skal passe valpen. Hehe

Ok, nå fekk eg bare DET bildet i håve! der hu gjer dobbermanen melk fra en tutekopp!!!!!!!

[:D]
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

*fnis*

Ok, nå fekk eg bare DET bildet i håve! der hu gjer dobbermanen melk fra en tutekopp!!!!!!!

[:D]
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

*fnis*

Men ja, det er litt merkelig hva de henger seg opp i. Det er akkurat som om de har fått for deg at det er en ting som er skikkelig farlig, som å ikke ha på tøfler inne, også er det ikke så gale å gi litt honning på smokken eller legge fra seg ungen i sofaen. 
De er nok bare litt ute av trening, en glemmer utrolig fort når en ikke har fulltidsansvar for småttiser.

Back
Topp