Denna magen:)

MammatilTreprinser

Forelsket i forumet
*MIA*
Har hatt vondt under ribbeina i hele dag.... Og skjønner nå hvorfor, buksa( stramm magebukse) var joaltfor stram over magen.... Åpnet buksen og det var som å se en bolledeig ese fort ut... Og smertene under ribbeina forsvant:) Hjelp brått er magen baby mage!:D

Smerter under ribbeina til meg, er som regel luft som sitter fast;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det hjalp på meg å hoppe inn i mammabukser iallefall :)
Alt blir så "fastklemt" i vanlige bukser selv om de teknisk sett passer. Alt omrokkeres jo på inni magen, så er ikke rart man får vondt her og der :p

Nei, har gått over til mammabukser jeg også, så kan jeg heller slappe av ;-) og slippe å plages av luft, og den ekstra kvalmen som kommer av stramme klær:-P kvalm nok fra før :-P

Mammabuksene begynte jeg med for flere uker siden, og de fantastiske "kosebuksene" fra Cubus:love7

Jeg bruker nesten bare kjoler jeg :P Luftig og deilig =)

Jeg bruker nesten bare kjoler jeg :P Luftig og deilig =)
Skulle jeg ønske jeg kunne også, men er avhengig av å gå i ordentlige som Nike free, å det ser ikke spesielt lekkert ut til mine kjoler ihvertfall :P

Jeg begynte med mammabuksene selv for flere uker siden, men det som er kjipt er at de siger ned hele tiden! Blir gal, de sitter så fint (elsker at de er slim fit), men bare jeg bøyer meg ned så sægger jeg og må dra opp hele tiden. Må finne en løsning på det, tips mottas! Ellers er det mye skjørt og kjoler på meg :)

Skulle jeg ønske jeg kunne også, men er avhengig av å gå i ordentlige som Nike free, å det ser ikke spesielt lekkert ut til mine kjoler ihvertfall :p

Det er jo in å bruke Nike Free's og andre sporty sko med kjoler/skjørt, du kan f.eks finne noen fine sorte eller ensfarga. Det funker fint, bruker det til tider selv. Inspirasjon kan du finne hos flere motebloggere ;)

Back
Topp