Denna helgå

Lene_84

Elsker forumet
blir eg vekke.. Skal til Kristiansand med prinsegutten min å se Kaptein Sabeltann, så blir det noe opprop så e eg her fremdeles, bare ikke på nettet :p Ikke dekning der eg ska sova ;)

Da får dokken ha ei kjempe fine helg, så glede eg meg te å se kor mange som er komt til når eg e inne å snoker litt ;)

blir eg vekke.. Skal til Kristiansand med prinsegutten min å se Kaptein Sabeltann, så blir det noe opprop så e eg her fremdeles, bare ikke på nettet :p Ikke dekning der eg ska sova ;)

Da får dokken ha ei kjempe fine helg, så glede eg meg te å se kor mange som er komt til når eg e inne å snoker litt ;)
Husk å ta med pute å sitte på :-)

Termin 26. August 2013

Det rakk me akkurat ikje :-) håbe dokke får en kjempe fin opplevelse ;-) god tur:)

Go tur og kos dere masse!!! ;)

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Kos dere, og ta med godt å sitte på-ikke gode benker for gravide de der sabeltannbenkene:-)

Kos dere på tur, og på sabeltannshow :) Lykke til!

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Back
Topp