#DenFølelsen

Tiger2017

Elsker forumet
Januar 2017
Når du bytter body på mini for hun har bæsjet den ut, så gulper hun over hele den nye før du har fått tatt henne av stellebordet etter klesskift... #DenFølelsen [emoji14]
 
Haha :p hatt 2 utgulpete bodyer hwr også men ikke på stellebordet, men like etter vi kom i stuen etter bleieskift
 
Vi har en gutt som liker å bæsje når rompa er rein. Altså idet vi skal til å ta på den reine bleia! Rekorden er 3 xavføring og 1xtissing i tillegg til bleia som ble skifta [emoji23]
 
#denfølelsen når du klarer å ta av hele tuten på flaska istedenfor lokket fordi du er stuptrett og dynker ungen i 100ml mm på natta [emoji85] Våt pysj og grinete unge da gitt!
Jeg gjorde nesten det samme i går. Skrudde ikke på tuten Skikkelig og ga flaska til mannen som helte mme over hele seg og mini [emoji87]
 
Den følelsen når babyen bæsjer når man bytter bleie og du ikke rekker å holder bleia opp som skjold.. har hendt mer enn en gang at mor må bytte alle klær etter bleieskift!
 
Jeg gjorde nesten det samme i går. Skrudde ikke på tuten Skikkelig og ga flaska til mannen som helte mme over hele seg og mini [emoji87]
"Godt" å høre det ikke bare er meg hehe.. Jeg satte flasken opp ned i Baby Brezzaen en natt også Kunne ikke skjønne hvorfor det ikke kom melk i flaska [emoji23]
 
Når du bytter body på mini for hun har bæsjet den ut, så gulper hun over hele den nye før du har fått tatt henne av stellebordet etter klesskift... #DenFølelsen [emoji14]
Kjenner til den ja! Og mer enn en gang :hilarious:
 
Back
Topp