#denfølelsen

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
#denfølelsen når du ikke kjenner på kroppen at du er gravid og vil ha alle symptomene og tegnene som finnes. Kan gjerne ta litt kvalme bare for å kjenne meg gravid :p

Den kommer, bare vent :D

Du kan få trøtten min, jeg har mer enn nok, deler gjerne;)

Ingen symptomer jeg heller egentlig… litt trøtt og litt ømme pupper, men det er egentlig det.

Men har vel ingen grunn for å tro at jeg ikke er gravid når alt annet viser at jeg er det, vi får heller nyte fraværet av symptomene :) Jeg er i alle fall glad jeg ikke henger med huet over doen!

#denfølelsen når du ikke kjenner på kroppen at du er gravid og vil ha alle symptomene og tegnene som finnes. Kan gjerne ta litt kvalme bare for å kjenne meg gravid :p
Jeg var missunnelig på de som var kvalm. DET er jeg ikke lengre, for å være kvalm hele dagen og får brekninger bare jeg rører meg er forferdelig

Sist svangerskap tenkte jeg som du, at jeg gjerne kunne tenkt meg å vært litt kvalm ;) Det tenker jeg ikke denne gangen, kvalm hele døgnet :o Så bare nyt det mens du kan :)

Uke sju kom kvalmen min :-) og jeg kunne klart meg med bare trøtthet, ømme/såre pupper og jævlige hormoner!

Haha veldig enig!:)

Foreløpig ikke stort til symptomer, bare lite matlyst.

Back
Topp