Dend er familien

Råsa Muffin!

Gift med forumet
til sambo asså! Blir så oppgitt!
Moren hans ringer ca 10 ganger hver kveld, om vi ikke tar tlf, og orker vi ikke prate med henne tror de at vi er SÅ sinte på dem. Hun har stortsett aldri noe å si, bare sitter å klager over alt og ingenting! Og i går så prata sambo med henne da, og sa vi kanskje skulle på visning på det og det huset, og det var der og der.
Og det første jeg leser på facebooken min når jeg kommer hjem er at da sambo's søster - sin kjæreste (blir vel svoger da) sier til meg på en av mine gamle statuser at han har vært der på visning i dag. Og for det første så har ikke de planer om å flytte og for det andre, så har det enda ikke vært visning på det huset!

Han er sånn at han skal se alt før alle andre, og han skal ha alt som er bedre enn hva alle andre har .. Og han er rett og slett BEST her i verden. Mens han virkelig faktisk er rimelig tragisk hele mannen.. Han er jo da snart 40 år, og oppfører seg om om han var en tenåring.
[:'(]

Måtte bare klage litt nå .. [:'(]

Slitsomt!! Sånne bedrevitere er utrolig irriterende (og jeg er redd jeg kan ha sånne tendenser noen ganger). Ikke annet å gjøre enn å heve seg over det - bare drit i han og la han holde på... Denne svigermoren din er vel en hardere nøtt - det går da ikke an å ringe ti ganger pr kveld?! Da tror jeg at jeg hadde gitt beskjed om at en gang holder jeg altså

huff... jeg har ikke annet å si enn at dere bare får heve dere over svogeren din.... håpløst å oppføre seg slikt.. og nei, lenemor. jeg syns ikke du har slike bedrevitertendenser...[:D]

og svigermødre som maser er teit.. det er sykt irriterende det.. jeg har ikke en slik nå.,. men har hatt. og jeg visst ikke hva jeg skulle si og gjøre.. jeg klikka nesten.. såå.. det jeg vil med edtte svaret er evel egentlig å ønske dere lykke til!

og lyke til med visning..[:D]

Høres ganske slitsomt ut ja... [&:] Noen folk blir det bare litt for mye av av og til..

Lenemor, at du har slike tendenser tror jeg nok bare er tullball [:D]

Og joda, sambo sa ifra for veeeldig lenge siden, og hun har nesten ikke ringt da, før nå de 2-3 siste ukene .. Han måå si ifra igjen [;)][8D]

Skjønner furstrasjonen ja....Huff

Håprer det hjelper hvis sambo snakker til henne igjen.....og svogeren, han må man jo bare heve seg over merker jeg. Tror jeg hadde blitt sykt irritert, men det hjelper vel egentlig ikke...

Trøsteklemmer

Back
Topp