Den verste tiden på dagen?

9910grl_86

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
Når er symptomene verst for dere?
Hele dagen, morgen, formiddagen, ettermiddagen eller kvelden?

Jeg har en smule uggenhet på morgenen som går raskt over, men på kvelden er jeg helt utslitt og ser ut som ett spøkelse :-P

Kvelden og natta :P

Kvelden er verst

Morgenen er verst her. Ved påkledning/stell av treåringen. Fordi jeg gjerne ikke har rukket å spise noe. Da blir jeg kvalm av den minste "påkjenning" eller den minste ekle lukt. Vanligvis hjelper det seg når jeg har fått noe i magen.

Kvalmen er verst på morgenen, men kommer flere bølger i løpet av dagen. Er som regel fin i formen fra ca 4 til 6.

Går opp og ned hele dagen, men våkner kvalm og legger meg kvalm :(

Helt utrolig kvalm om morgenen :wtf: Men innmari oppblåst på kvelden. Men heller oppblåst enn kvalm, selvom jeg tror det har en sammenheng.

Føler magen ser ok ut når jeg står opp,men blir mer og mer oppblåst gjennom dagen. Og blir jo trøtt etter bare fire timer på jobb

Jeg er i best form på ettermiddagen, men morgen og kveld er helt ulevelig..

Kvelden :(

Her går formen i bølgedaler hele dagen Går fint når jeg sitter/ligger, men blir kvalm med en gang jeg reiser meg opp

På natta da jeg vokner fordi jeg må på do, men samtidig vil ikke for jeg er trøtt.
Ellers ingen symptomer og plager ennå. Er 5+3.

Ettermiddag og kveld. Blir så forferdelig trøtt og sliten utover dagen, og da blir svimmelheten verre også.

Kveld/natt er jeg mest kvalm og uvel. Midt på dagen/ettermiddagen er jeg sinnsykt trøtt og kjenner at jeg sliter med å skjule gjespene foran elevene. Jeg har for øvrig lagt meg 19.30 de siste dagene.

Back
Topp