Den verste natten!

Mittlillemirakel

Juni 2012 Rocks<3
Det hadde jeg, storebror er syk han har feber! Han har ikke sovet så mye, han grått og lillebror grått med han! Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre! Jeg ammet lillebror og han ble aldri mett! Og storebror ville jo være i fanget! Og han er ikke bedre idag heller, han vil ikke sove! Jeg har ikke gjort noe annet enn å skifte på dem, mate og legge dem i armene mine! Men nå har jeg så vondt i kroppen at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg! Jeg er så svak at jeg gråter med dem! Hva skal jeg gjøre tru for at han skal bli bedre?

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

Uff...så slitsomt:confused:
Dersom han har høy feber ville jeg ha gitt ham en stikkpille....så kanskje han får sove litt:)
Du har ingen som kan avlaste deg litt da?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Dersom han har høy feber ville jeg ha gitt ham en stikkpille....så kanskje han får sove litt:)

Signerer denne og sender deg en stor klem :)

♥ Lillegutt født i juni 2012 ♥

Enig med Ronja her. Gi en Paracet sånn at storebror kanskje får sovet en stund. Kan.være han har vondt i kroppen av feberen.

Stakkars deg, håper det går fort over :)

Klem

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Har jo søstra mi, men ho kan ikke.. Er på jobb :(
Jeg har gitt stikkpille, de hjelper i Ca tre timer, da er det på igjen, med syting og gråting :(

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

Enig med Ronja her. Gi en Paracet sånn at storebror kanskje får sovet en stund. Kan.være han har vondt i kroppen av feberen.

Stakkars deg, håper det går fort over :)

Klem

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)
Jeg håper at han sover inatt da, det ser ikke ut at han gjør det nå ihvertfall :( takk :)

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

Huff, dette høres i overkant tøft ut. Kanskje du burde prøve å finne en barnevakt som du kan bli kjent med som kan trå til når du trenger det? Må være mye jobb å være alene med en nyfødt og storebror, spesielt når han ikke er i form. Du trenger jo å få hentet deg inn litt du og. Håper han blir fort frisk❤Sender over en klem :)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Uff da. Høres ikke godt ut for noen. Sender deg en klem jeg :)

Sent from my ZTE BLADE III using BV Forum mobile app

Stor klem sendes til deg! Og masse god bedring til sønnen din!

Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg tatt kontakt med helsesøster eller noe sånt, sånn at de kan hjelpe deg med å evt finne hjelp og avlastning til deg. Jeg tenker det er viktig at du passer på deg selv oppi dette her også. Det blir så mye bedre for alle parter!

:)

Huff, dette høres i overkant tøft ut. Kanskje du burde prøve å finne en barnevakt som du kan bli kjent med som kan trå til når du trenger det? Må være mye jobb å være alene med en nyfødt og storebror, spesielt når han ikke er i form. Du trenger jo å få hentet deg inn litt du og. Håper han blir fort frisk❤Sender over en klem :)

Det er en god ide :) men hvor skal jeg lete tru? Og evt hvor mye er det vanlig å betale!?
Takk for det du ❤️

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

Stor klem sendes til deg! Og masse god bedring til sønnen din!

Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg tatt kontakt med helsesøster eller noe sånt, sånn at de kan hjelpe deg med å evt finne hjelp og avlastning til deg. Jeg tenker det er viktig at du passer på deg selv oppi dette her også. Det blir så mye bedre for alle parter!

:)
Slett ikke dårlig ide.. Det skal jeg gjøre når jeg får tid :) takk ❤️

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

Huff så slitsomt:(
Enig med de over, høres ut som du trenger litt avlastning. Er det ei facebook gruppe kanskje som hører til plassen du bor?! Du kan jo etterlyse noen der evt:)
Sender deg en god klem!

Det er en god ide :) men hvor skal jeg lete tru? Og evt hvor mye er det vanlig å betale!?
Takk for det du ❤️

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️
Er vi venner på Facebook? Mener vi var det i alle fall:) For der finnes det en side som heter barnevakten Østfold, men vi må være venner der for at jeg får lagt deg til. Eller så kan du jo høre med hs først selvfølgelig, selv om jeg tror nok det skal være ganske "alvorlig"før man blir prioritert til å få avlastning via dem...Men det skader jo ikke å spørre, kan jo hende drar kapasitet:)

Er vi venner på Facebook? Mener vi var det i alle fall:) For der finnes det en side som heter barnevakten Østfold, men vi må være venner der for at jeg får lagt deg til. Eller så kan du jo høre med hs først selvfølgelig, selv om jeg tror nok det skal være ganske "alvorlig"før man blir prioritert til å få avlastning via dem...Men det skader jo ikke å spørre, kan jo hende drar kapasitet:)

Hei du.. Nå har jeg vært syk sjøl og derfor har jeg ikke fått svare deg! Jeg mener vi var venner ja..

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

Back
Topp