Den verste natta hittil

E.R.A.

Gift med forumet
Nå har snuppa sluttet å sove ja. Hele natta var det bare surring. Ohhh se på mamma, ohh snakke litt, grrrrrr, blaaaaaa, sssssssss, aaaaaaaaaagrrrrr. Masse fine lyder, men please ikke på natta.
Så har vi våknet kl 7.00 Trøtt i trynet men vil fortsatt ikke sove[&:]. Så nå skal vi på 5 mnd kontroll. Vaksiner. Jeg gruer meg. Hvis hun blir sutrete hele dagen (og det blir hun)..... pappa er jo borte helt til kl 11 i kveld. Jeg har ikke fått noe søvn i natt. Må finne frem kaffen.

Du får spørre helsesøsteren om hun ikke har noen gode råd å komme med[;)]
Og så krysser vi figrene for at Adene blir trøtt og sløv av vaksinene denne gangen[:D][:)]
Blir kjekt å høre hvor stor hun har blitt nå da!

Hihi, ja HS en vår er ikke flink til å gi råd.... men til å sminke seg og bruke masse parfume[:D][:D][:D]. Men je d bøir spennende å se hvor mye flisa veier. Lang og tynn er hun. så håper jeg at Adene blir kjempe trøtt i hele dagen i dag.

ORIGINAL: Mikke

Kanskje det har noe med alderen..?

Leander har vært helt pyton i to døgn og i natt var det masse hyling.. Han har sovet godt om natta fra starten omtrent (bortsett fra etpar spisinger)

Men i natt hylte og hylte han. duppet av innimellom oppå meg, men ble rasende så fort han kommer opp i senga.

Ellers vil han ikke sitte på fanget, ikke ligge på magen, ikke ligge på rygg, ikke i vippestolen...

Jeg vil ha tilbake den blide gutten min jeg...

Tror også d er alderen. Adene har aldri vært slik før. Sovet alltid gjennom hele natten, med max 1-2 måltider. Nå er det pupp hele tiden, ikke pga mat, men bare for å sytte på.

Uff, føler virkelig med deg!  Vi får i allefall et par timers søvn... Er nok som de andre sier, noe med alderen. Så håper vi det går fort over! Lykke til på hs i dag![:)]

ORIGINAL: E.R.A.

Hihi, ja HS en vår er ikke flink til å gi råd.... men til å sminke seg og bruke masse parfume[:D][:D][:D]. Men je d bøir spennende å se hvor mye flisa veier. Lang og tynn er hun. så håper jeg at Adene blir kjempe trøtt i hele dagen i dag.

Du har ikke mulighet til å bytte helsesøster da? Du har jo krav på det om det er mulig[;)]

Freddy var ikke mange dager over 5 mnd da han sluttet å sove på natta, er såå trøtt å sliten for tia at fy

Jeg lurer på om det kan være noe med alderen jeg. Ser det er en god del her inne som skriver om problemer med soving og sutring... Leon har vært slik et par uker nå. Våkner maaaaaaaange ganger på natten...
Hm........[8|]

ja høres jo nesten sånn ut, muli veldi mange som halder på m tennene jeg skal hente ut sove medisin te freddy i dag, jeg klarer ikke ei våken natt til hehe, han sover jo bare max to timer på dagen a en halvtime a gangen

D var en annen HS der i dag og hun sa at vi måtte bare la henne ligge og sutre i senga  [&:], så lenge vi visste at hun var tør, mett......osv.
Etter 1 ukes tid skulle det visst ordne seg. Lar henne aldri sutre mer enn 2 min, så dette blir rart for meg[8|],  men vi får prøve[&o]

Back
Topp