Den ventetia..

Rea25

Forelsket i forumet
Hei hei :)
Sikkert flere enn meg som syns den ventetida er gørrane kjedelig :dead:
Å jeg har ikke venta lenge en gang :angelic: Vi tok kontakt i januar, og da skulle det tas blodprøve, da valgte jo selvfølgelig mensen å ikke komme:dead:

Blir nok å starte opp nå i mai :D
Et spørsmål til, er det noen som er blitt gravid på første forsøk? :angelic:

Ventetiden er grusom og seig, men man må dessverre venne seg til det. Føler man alltid venter på et eller annet når man er på IVF karusellen - blodprøve, oppstart, ultralyd, kontroll, uttak, svar, innsett, test dato etc. Du skjønner nok tegninga..

Vi gikk gjennom 3 runder før graviditet som endte i baby. Søskenforsøk har vært preget av mange avbrutte forsøk og 3 runder med innsett før vi ble gravide (endte i MA). Hvor lang tid det tar er veldig individuelt. Masse lykke til!

Ventetiden er grusom og seig, men man må dessverre venne seg til det. Føler man alltid venter på et eller annet når man er på IVF karusellen - blodprøve, oppstart, ultralyd, kontroll, uttak, svar, innsett, test dato etc. Du skjønner nok tegninga..

Vi gikk gjennom 3 runder før graviditet som endte i baby. Søskenforsøk har vært preget av mange avbrutte forsøk og 3 runder med innsett før vi ble gravide (endte i MA). Hvor lang tid det tar er veldig individuelt. Masse lykke til!
Det er sant :) Har jo ei fra tidligere forsøk, så veit jo dette med ventetid:angelic: Bare jeg som helst skulle ha fått begynt i går:laughing002
Kunne jo egentlig ha startet allerede denne mnd, men da jeg regnet på det, så ville jo uttak vært midt i påska, og da har dem vel ferie trur jeg :dead:

Takk :happy: Masse lykke til til dere også:happy:

Ventetiden er så lang. Fra jeg tok kontakt med fastlegen for utredning av infertilitet til jeg var på første time til ivf tok det 9 månder :dead: Akkurat hatt min første ivf. Er 12 dpo nå og fått positive graviditetstester. Skal ta blodprøve på fredag. Så håper alt går bra:smiley-angelic001:Heartred
Du masse lykke til :happy::Heartred

Veit, offentlig tar veeeldig lang tid :dead: Vi skal gå privat denne gangen, så da blir det nok litt kortere ventetid, heldigvis:happy:

Heldig som fikk positivt på første innsett da! Gratulerer!! :Heartred Krysser fingrene for at den lille klorer seg fast:Heartred

Spennende tider i vente da :D

Kun erfaring med privat. Jeg som syns det er mye venting der, hadde gått på veggen skulle vi gått offentlig :wacky:

Første barn satt på tredje ferskforsøk. Søskenforsøk satt på første fryseforsøk -men endte dessverre i MA. Så nå er vi tilbake i ventekarusellen.

Spennende tider i vente da :D

Kun erfaring med privat. Jeg som syns det er mye venting der, hadde gått på veggen skulle vi gått offentlig :wacky:

Første barn satt på tredje ferskforsøk. Søskenforsøk satt på første fryseforsøk -men endte dessverre i MA. Så nå er vi tilbake i ventekarusellen.
Helt sant, sist følte jeg at jeg hadde litt bedre tid :) Nå er jeg eldre, og tenker at jeg ikke vil det skal bli for stor aldersforskjell på unga, er allerede nesten 5 år mellom 1 og 2:hilarious:

Det som jeg syns er værst er at ventinga står på mannen, siden han må sende inn sædprøve, og det har han utsatt nå i flere uker :shifty:

Helt sant, sist følte jeg at jeg hadde litt bedre tid :) Nå er jeg eldre, og tenker at jeg ikke vil det skal bli for stor aldersforskjell på unga, er allerede nesten 5 år mellom 1 og 2:hilarious:

Det som jeg syns er værst er at ventinga står på mannen, siden han må sende inn sædprøve, og det har han utsatt nå i flere uker :shifty:
Vi får minimum 4 år mellom 1 og 2 nå.
Er det nr 2 eller 3 dere skal forsøke på nå?

Hos oss var det mannen som tok initiativ til hele greia, så kan ikke si jeg vet hvordan den ventetiden er. Ville nok klikket på han med mindre det var utrolig god grunn for å drøye innsendingen.

Vi får minimum 4 år mellom 1 og 2 nå.
Er det nr 2 eller 3 dere skal forsøke på nå?

Hos oss var det mannen som tok initiativ til hele greia, så kan ikke si jeg vet hvordan den ventetiden er. Ville nok klikket på han med mindre det var utrolig god grunn for å drøye innsendingen.
Blir å prøve på nr 3, så sånn sett, så har vi jo 2 herlige barn :happy: Men vi vil prøve oss på en til, så får vi se om det blir 3 eller ikke:angelic:

Grunnen til at vi trenger hjelp, er pga mannen. Han har nok bare ikke tenkt over at det måtte sendes inn siden vi veit hva årsaken er :dead:

Blir å prøve på nr 3, så sånn sett, så har vi jo 2 herlige barn :happy: Men vi vil prøve oss på en til, så får vi se om det blir 3 eller ikke:angelic:

Grunnen til at vi trenger hjelp, er pga mannen. Han har nok bare ikke tenkt over at det måtte sendes inn siden vi veit hva årsaken er :dead:
Hørtes ut som en typisk mann :wacky: blir spennende å følge deg :)

Å jeg har ikke venta lenge en gang :angelic: Vi tok kontakt i januar, og da skulle det tas blodprøve, da valgte jo selvfølgelig mensen å ikke komme:dead:

Ble gravide på første innsett; både forrige gang, og nå med rest-egg fra forrige gang. :P
Så.. ja. Første forsøk x2 ;)

Jeg er nå, etter første innsett. :) men tidlig enda.

Back
Topp