den vekta...

Carla82

Gift med forumet
noen som har kommet ned i normalvekt enda? jeg har 5 kg igjen 12 dager etter fødsel..

*sukk* heldig dere da..[&o]
La på meg ufattelige 22 kilo under graviditeten jeg..[:o] 
Gikk ned 12 kilo den første uka, å siden så har jeg søren pokker ta meg stått på stedet hvil..[:(][:(]
Jeg går å går, og ammer som bare d..Men vekta nekter å flytte på seg..[:(][&:]

jeg gikk opp hele 30 kg jeg[&:] og gikk ned 15 kg første uka..siden da har jeg bare gått ned 1 kg..så her blir det vel å finne frem vekter og joggeskoa tror jeg,med tia[&:][8D]

Jeg har blitt tynnere jeg etter fødsel. Chris Alexander suger
vist all næringen ut av meg. he he

la på meg 17kg da æ va gravid, har gått ned 16kg te no, så æ e storfornøyd. For å si d sånn så e æ ikkje den minste jenta så æ håpe d blir endel kilo til som forsvinn

ORIGINAL: Tuttlings

noen som har kommet ned i normalvekt enda? jeg har 5 kg igjen 12 dager etter fødsel..

Jeg har akkurat det samme igjen. Vil gå med dongeribukse igjen, så de må bare forsvinne snart...

Jeg er også en av de heldige, gikk opp 10 kg i svangerskapet, 2 uker etter fødsel hadde jeg gått ned 11 kg.

[:)]hmmmm... har 5kg igjenn her.. gikk ned 11 med en gang men nå har det stått stille i 4 uker...grrrrrr[8D]

gikk op 17 tilsammen... er nå 5 igjen...men kroppen er jo helt annerledes...passer ikke noen av mine gamle bukser..kun joggebukser ogmammabukser her i gården...og mamma buksene detter  sånn halvveis av meg..hehe...men d e jo positivtda..hehe..

Her har vi bare 2 kilo igjen så er vi på det samme som før jeg ble gravid...For komentarer fra sambo hver dag at magen bare blir mer og mer borte...Ganske deilig,iallefall når sambo komenterer det...Kjøpte meg ny olabukse i dag...samme str som før graviditet og det hadde jeg ikke trodd bare 13 dager etter fødsel...Så i morgen skal jeg bruke OLABUKSE og G-STRENG igjen...Jippi...(er ferdig med å blø)

Er allerede under den vekta jeg hadde da jeg ble gravid jeg... Men la bare på meg ca. 15 kg da, og hadde ikke matlyst etter fødselen. Glemte rett og slett å spise og orket veldig lite når jeg først spiste. Heldigvis har mat lysten kommet tilbake nå da!

la på meg ca 9,5 kilo i graviditeten, når jeg kom hjem fra sykehuset etter 5 dager hadde jeg gått ned litt over 10. gåt ned ett kilo til når jeg stod på vekta i dag. har stygt vær her nord siden jeg kom hjem så vi har ikke vært ute med vogna enda.

Jepp, gikk tilbake tilbake til 55kg[:)] Veide meg først hos svigermor.
På min nye vekt veier jeg 52 da[8|]  (da jeg ikke hadde vekt før)
Vet ikke hvilken som stemmer, men buksene mine som var litt trange sitter bedre nå[:)]  tjihi..

Back
Topp