Den vekta

2+mai bebi

Glad i forumet
Nå syns jeg de talla på vekta kan stoppe litt.. Jeg har lagt på meg så utrolig mye i det siste[:(] jeg føler at jeg ikke har spist så mye og det er nok mye vann, men jeg blir så trist og nedfor hver gang jeg går på vekta[:(]

Jeg gruer meg til time hos JM på onsdag for å si det sånn.. Har ikke vekt hjemme, så veier meg der.. Veier vel nesten det samme som samboeren nå.. Så det holder for meg!! Gleder meg til å få kroppen min igjen[:)]

ORIGINAL: kari84

Jeg gruer meg til time hos JM på onsdag for å si det sånn.. Har ikke vekt hjemme, så veier meg der.. Veier vel nesten det samme som samboeren nå.. Så det holder for meg!! Gleder meg til å få kroppen min igjen[:)]

Jeg passerte samboeren for mange uker siden [8D] Slapp av damer det renner da av når vi begynner å amme [:)] Selv har jeg gått opp over 20kg [;)]

Nå er det heldigvis ikke så lenge til kiloene ramler av igjen!! [:)] Men for all del, kjenner til følelsen. Jeg så et "nytt" tall på vekten forrige uke. Ikke akkurat gøy..

Slapp av[:)] Gikk opp ca 24kg sist svangerskap (ingenting vann), og de raste fort av!! Men jeg klarte helt selvforskylt å legge på meg 10kg igjen ila permisjonstida da[&:] Så denne gangen skal det trimmes og vedlikeholdes !!! [:)]

Endel har jo god effekt av amminga, blir nermest spist opp av babyn.. Men det er jo veldig forskjellig. Kanskje ikke noe å forvente,,,

lagt på meg 20 kg jeg også......ikke mye gøy når man veier for mye i utgangspunktet....[:'(] men er mye vann hos meg da...så håper det renner bort fort-fort etter fødselen[8D][;)]

Bare lagt på meg nå de siste ukene, men bare 3 kg da. Men det holder det altså, veier nok fra før liksom![;)]

ORIGINAL: TrønderT

ORIGINAL: kari84

Jeg passerte samboeren for mange uker siden [8D] Slapp av damer det renner da av når vi begynner å amme [:)] Selv har jeg gått opp over 20kg [;)]

Det stemmer da tyverr ikke for alle. Gjikk ikke ned ett gram da jeg ammet sist gang... [:@]

har lagt på meg 20 kg jeg og!![:D][:D][:)][:D][:)][:)][:D]

Håper jeg får beholde det meste etter fødselen og jeg da [:D]

vi skal jo legge på oss:) sist stoppa jeg på 25 kg, alt forsvant i fødsel og amming, pluss litt til:) amming er en super slankekur[;)]

Huff..skjønner deg godt. Sist på dette tidpunktet hadde jeg gått opp 20-21 kilo.....det var ikke digg:( Og kiloene raste ikke av! De fleste ble igjen ja! Men nå hadde jeg ikke det beste kostholdet heller da[8D]

Nå har jeg gått opp 0,5-1 kilo i uka lenge, og plutselig denne uka har jeg gåt litt ned. Så er på 9,5 kilo +. Holder det altså[8D]

Håper vekta ikke øker så mye fremover da!

Jeg har lagt på meg 20 kg, noe jeg virkelig ikke trengte da jeg har masse ekstra fra før.
Men med nesten bare 2 uker igjen til termin gidder jeg ikke å bry meg mer om vekta.
Har fått en masse masse vann i kroppen, og kan nok forvente både mer vann og høyere vekt.
Vi har da mer enn nok å tenke på nå i slutten av s.skapet

Å som den gledesdreperen jeg er så får jeg fortelle at jeg har tatt av meg tilsammen 15 kg til nå. [:D]

Men jeg har nok å ta av så det er helt greit for min del. hehe

ORIGINAL: lulu81

vi skal jo legge på oss:) sist stoppa jeg på 25 kg, alt forsvant i fødsel og amming, pluss litt til:) amming er en super slankekur[;)]

Skulle ønske jeg kunne signere denne, men amminga funka ikke NOE som en slankekur for meg! Merka ingenting!![&o]

Har lagt på meg en 12-13kg jeg også. Men så hadde jeg lagt på meg en 10kg før graviditeten også da[&:]
Så etter fødsel er det hardtrening! Sambo er ganske tynn så jeg veier jo nå 22kg mere enn han[:'(]

Lagt på meg 12-13 kg jeg også, og syns det holder nå.. La på meg 2 kg i løpet av én natt, så det er nok en del vann blant de kiloene. Satser på at jeg er nede til normalen om et års tid, jeg.. [:)] Uansett godt vi får vårbarn, for da er det i det minste hyggelig å gå på turer uten å måtte pakke på seg tonnevis med klær!! [:)] Og med turer kommer trimmen [:D]

Jeg skulle også ha signert at de ekstra kiloene forsvant når jeg ammet, men det gjorde de ikke. Det tok ca et år før jeg var der jeg ville være også ble jeg da gravid igjen[:D][:D] Med vilje da[:D][:D]

Som noen sier så er det jo snart vår så da er det bare til og ta med seg vogna og gå turer. Ingenting er jo så deilig som og kjenne sola treffe ansiktet og man ser det blir grønnere ute[:D]

har lagt på meg ca 10kg, men gikk ned 4 kg ibegynnelse så har vel egentlig bare lagt på meg 6kg, men tror meste parten e is og sjokolade, så til våren skal det bli trilleturer til en store gulldagen,

Har bare gått opp 12-13kg, men håper at kiloene raser av når jeg begynner å amme. Vil ned til utgangspunktet så fort som mulig. Regner med at min kjære samboer og e gira på å få mæj med på laange gåtura etter fødeslen[:D]

Back
Topp