Nr1+Nr2+Nr3+Nr4
Andre møte med forumet
20+4 og en liten kg opp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Helt sant. Jeg glemmer meg litt ut av og til. Prøver å bli flinkere til å tenke som degSyns det er litt dumt å klage over å ha gått opp i vekt. Skjønner det hadde dere gått opp over 20 kg rundt halvveis, men 6 er da ikke mye. Jeg har lagt på meg 8 kg, men det er jo meningen at vi skal legge på oss!
Nei det er ikke mye men jeg har litt problemer med kropp og vekt. Bekymringen min er egentlig mest i forhold til de andre graviditetene og at jeg nå vokser så mye og ligger over gjennomsnittet på sf mål. Jeg kjenner og merker hvor fort jeg legger på meg og hvordan magen vokser. Hjelper ikke at alle kommentere hvor stor jeg er heller. Men skal prøve å slappe av og vente hva de sier på neste kontroll.Syns det er litt dumt å klage over å ha gått opp i vekt. Skjønner det hadde dere gått opp over 20 kg rundt halvveis, men 6 er da ikke mye. Jeg har lagt på meg 8 kg, men det er jo meningen at vi skal legge på oss!
Nei det er ikke mye men jeg har litt problemer med kropp og vekt. Bekymringen min er egentlig mest i forhold til de andre graviditetene og at jeg nå vokser så mye og ligger over gjennomsnittet på sf mål. Jeg kjenner og merker hvor fort jeg legger på meg og hvordan magen vokser. Hjelper ikke at alle kommentere hvor stor jeg er heller. Men skal prøve å slappe av og vente hva de sier på neste kontroll.