Den vekta, den vekta

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Åssen står det til med den nå da??

Veide meg idag og nå veier jeg faktisk mindre enn dagen før jeg fant ut jeg var gravid[8D] Ikke snakk om så mye, men 300 gram.. hehe[8D] Gikk forresten opp 500 gram ved forrige veiing, så nå har jeg da gått ned 800 gram. haha[8D] Deilig, siden jeg har liiiitt fra før[:-][8D]

Her har jeg skjerpa meg VELDIG siden mitt helt normale kosthold uten snop og potetgull gjør at jeg bare går opp [8|](Beveger meg jo minimalt for å holde BL undr kontroll, så trenger sikkert ikke like mye mat som før er min teori)

Så her er det mindre og heller oftere måltider, knekkebrød, kun EN porsjon til middag, og mye frukt og grønt som mellommåltider - veldig sunt og godt for både meg og mini [:)]

Det har ført til at jeg på en uke har gått ned igjen den 1,3 kiloen som kom på over natta plutselig (etter en med epler og litt druer [8|]) og det er jeg veldig godt fornøyd med [:D]

Er jo ikke på slankern da, men det gjør heller ingenting om jeg kan stoppe vekta, for jeg bør absolutt ikke gå for mye opp! Er iallefall SÅ motivert til å fortsette, for plutselig har jeg kontroll over vekta igjen, noe jeg trodde jeg ikke hadde som gravid [:D] *litt smålykkelig* [:D]

Hadde jo gått opp 3kg da jeg var på 1.kontroll uka før påska.
Etter det har jeg prøvd å stoppe opp den momsinga, som var spesielt grunnet kvalmen, men nå smaker knekkebrød igjen og da blir det en del av det, mer grønt og mindre porsjoner middag.
(koser meg dog fortsatt i helgene!)

Så er litt som KonTrolla hos meg og!
beveger meg dessidert myyye mindre nå pga BL og trenger derfor mindre kcal enn om jeg hadde hatt normal rytme.
Håper det stagnerer nå og normaliseres. (veie meg hos JM om 2 uker..så vi får se..grue meg!)

Hadde gått opp litt mer enn 3 kg... men nå har jeg gått opp bare 2..hehe...la om kostholdet til bare fiber,frukt, grønt, vann + litt juice.... funka bra for meg [:D] Spiser vanlig middag da, men alltid med grønnsaker..

gått opp 900 g [:D]

har gått opp å ned ,så nå er jeg der jeg startet når jeg fant ut at jeg var gravid [;)]

Jeg har hatt en gammel vekt, ikke av den digitale sorten, og den er ikke helt troverdig tror jeg. Har virka som om jeg har gått ned 4 kg, men da jeg veide meg i morges viste den en differanse på to kg da jeg gikk på vekta to ganger etter hverandre, så nå har jeg vært ute og kjøpt en sånn digital og får stole på den istedet! Ser ut som om jeg har gått ned knapt 3kg.

gått ned 13kg til nå- er ikke i mye bevegelse pga kvalme og BL symptom

har ikke gått opp noe de siste 3-4 ukene, og er godt fornøyd med det [:D] - tilsammen har jeg vel gått opp sånn 5 ellerno.

-3 her

Back
Topp