Den var helt genial!!!

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
Hei, må komme med et lite tips.
Om du: Ikke får sove på natta og liker å se på film, da kan du kjøpe deg en bærbar dvd spiller! jeg er egentlig imot tv på rommet, men denne jeg kjøpte hadde bare 7" skjerm så det kan ikke kalles en tv. Var helt genialt å sitt i senga, med øre propper å se på friends, mens sambo lå å snorket ved siden av.
På fredag skal vi til koppang i hedemark og det betyr en biltur på 4 timer. Gjett hvem som skal se på film på den bilturen da!!!
Dette var årets kjøp, for meg, men så er jeg natteravn og filmgal.

Det var faktisk en genial ide, og jeg tror jeg skal overføre den littegrann... til lydbok! Det må være helt fantastisk å våkne midt på natten, og så kunne fortsette på boken min uten å vekke gubben.. nå tør jeg jo ikke skru på lyset, for stakkaren skal tidlig opp om morgenen!

Takk for tipset lille snodig![:D]

Hehe.. Tror det blir bortkasta penger for meg da, som har en plan om å føde snart! [;)]

God ideè!!! Den skal jeg bruke på natta fremover!!

Oj! Det hørtes kjekt ut altså!!

kanskje jeg skulle kjøpt meg en sånn en? Mange ganger jeg ikke sover på natta, og da hadde det vært helt topp!

Hvor har du kjøpt den?

HVordan går det med deg da, snuppa? Jeg har det fint, bortsett fra at jeg sliter med nattesøvnen! Gleder meg til å bli litt MER gravid, jeg! Har jo så lyst til å fortelle det til folk...og jeg gleder meg til jeg får mage!

Klem, M

Jeg hørte på lydbok før,men nå har jeg lånt og "lest" de de har på biblioteket så jeg måttefinne på noe nytt.[:D]
ORIGINAL: lenemor

Det var faktisk en genial ide, og jeg tror jeg skal overføre den littegrann... til lydbok! Det må være helt fantastisk å våkne midt på natten, og så kunne fortsette på boken min uten å vekke gubben.. nå tør jeg jo ikke skru på lyset, for stakkaren skal tidlig opp om morgenen!

Takk for tipset lille snodig![:D]

Jeg skal på studiereise snart, og da skal jeg kjøre buss fra sunnmøre til tallin(!! Ja, laaang reise!!!) og da har jeg planlagt å ta med discman, men jeg har ikke tenkt på at det kan jeg bruke om natta også... Lurer på om de har mye lydbøker på biblioteket her jeg... må sjekke!!

hei på deg
Bruker minst mulig penger på sånne ting. Denne kjøpte jeg på OBS stormarked (det nærmeste for deg blir på økern) den hadde kostet rundt 1800kr, men nå kostet den 1199 tror jeg. Følger med: veske, ørepropper, strømkabel og sånn kabel som du kan sette inni den tenningslighteren i bil pluss batteri så du kan lade den og dermed ikke bruke strøm i det hele tatt. merket er united, sikkert ikke noe kjempe bra greier, men til vårt bruk, helt greit.

Formen min er grei, har fått lagt de andre tingene litt på avstand, så det kommer seg, selv om det værste ikke er over enda.
Gled det til magen kommer, da går du å koser med den hele tiden.
Stor klem
ORIGINAL: monicabebe

Oj! Det hørtes kjekt ut altså!!

kanskje jeg skulle kjøpt meg en sånn en? Mange ganger jeg ikke sover på natta, og da hadde det vært helt topp!

Hvor har du kjøpt den?

HVordan går det med deg da, snuppa? Jeg har det fint, bortsett fra at jeg sliter med nattesøvnen! Gleder meg til å bli litt MER gravid, jeg! Har jo så lyst til å fortelle det til folk...og jeg gleder meg til jeg får mage!

Klem, M

He he lur ide det der ja[:)]
*vil også ha en sånn*

Jepp, kan jo ha ørepropper på den også[;)]

ORIGINAL: fruluna

Eller så kan man bruke den bærbare pc`n hvis man har det! [:)]

ORIGINAL: nettemor

Jepp, kan jo ha ørepropper på den også[;)]

Eller så kan man bruke den bærbare pc`n hvis man har det! [:)]

Ja! Og større skjerm er det på den enn de små bærbare dvd`ne også!! [:D] [:D]