Den vansklige valget.. VOGN!!

Frøya

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Jeg har egentlig bestemt meg for TFK joggster twist.
Her på gard/ bondelandet med smale veier, ser jeg for meg den er perfekt til vårt bruk her vi bor! :) MEN... Så skal jo den kjente å kjære Emmaljunga komme med sine 2015 modeller i august.. Noen som har erfaring med desse to merkene ? Pluss/minus??:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi bor på landet og valgte Emmaljunga Edge Duo. I 2015-kolleksjonen kommer City Cross med lufthjul :) Hvis vi hadde kjøpt vogn nå, ville vi endt opp ned den :) Har ikke erfaring med TFK- bare grus- og traktorveier

Tfk egner seg godt både på asfalt og i mer ulent terreng. Liker den vogna godt. Har ingen erfaring med emmaljunga.

Februar-14 mamma <3

Jeg bor på landet og har emmaljunga modial med luft hjul. Kjempe fornøyd med vognen! Kjempe god å trille på grus og asfalt..

Noen av trehjulingene er breiere i understellet enn emmaljungavognene, så ville sjekket det ut du vil ha en smal vogn..

Jeg er avhengig av håndbremsen på TFK, og det svingbare forhjulet er gull.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

jeg elsker emmljunga city cross, selv om jeg bor i byen, er jo ikke bare helt slette flater her heller..
og jeg er glad det ikke er lufthjul, så kjipt å punktere :(

City cross her også og vi er superfornøyde. En fordel er at den ikke er så tung og dermed lett å ta inn og ut av bilen. Den er også veldig lett å slå sammen.

Vi hadde først emmaljunga nitro city, byttet den ut med en TFK joggster twist etter seks mnd..
Ikke angret og syns TFK generellt er en bedre vogn! Nå er det vel litt smak og behag da, men jeg hadde ikke overlevd uten håndbrems og svingbart hjul foran. Lufthjulene til TFK gir etter min mening også veldig mye bedre trillekomfort for mor og barn enn de som var på vår emmaljunga vogn i alle fall,(husker ikke hva de var laget av, men ikke luft i). Triller mye på grus og noe asfalt... Aldri punktert :-)

Likte også sportsdelen til TFK bedre enn emmaljunga sin, men likte emmaljunga sin bag litt bedre fordi den hadde vuggefunksjon :-)
Vil anbefale deg å prøve begge vognene ut litt i butikk, så kanskje du blir litt klokere...
Jeg ville i alle fall ikke nølt med å velge TFK igjen :-)

Back
Topp