Den værste jobben

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
Hva er den værste jobben dere noen gang har hatt?

Min værste jobb har vært å være eksamensvakt. Herre min jord. Jeg sosiale, glade menneske sitte å holde kjeft i 6 timer å bare glane ut i lufta. Skjønner ikke hva som gikk av meg som kunne takke ja til noe sånt. Også i går da... varmt, super varmt og gravid. trenger vel ikke å si mer[:D]

Hehe!! Kan tenke meg du har det varmt ja![:D][8|]

Har ikke hatt så veldig mange jobber jeg.. Men liker ikke jobben jeg har.. Bakeriutsalg.. Altfor mye stress og sure folk.
Men egentlig tror jeg det var værre å jobbe på Princess (gardiner). Sto myye alene og det var gørrkjedelig. Tida gikk så sakte..

Det var når jeg jobbet på Shell. Takket være sjefen og kjerringa hans. IDIOT folk!! Aldri mer!

Da jeg jobba på RIMI/ICA,men ikke pg.a. jobben men sjefen ...en skikkeli mannsjåvinist.....

Jobbet som telefonselger etter skolen da jeg var 16. Det var forferdelig-fikk MASSE kjeft ja...

ORIGINAL: Nahemah

ORIGINAL: stinebmor

det verste jeg har jobbet med er som telefonselger..[:'(]

"hei det er...., vil du kjøpe noe du appsolutt ikke trenger?"

fikk mye kjeft av sure folk som skulle se idol, nyheter osv.... nei takk ALDRI igjen!!!
samme her[8D] men jeg tjente godt på det egentlig[:D]

He he he det var min og men jeg var der bare 2 uker for jeg klarte ikke å mase sånn som de som ringer her.

Da jeg vasket på en Meny butikk[:'(] Måtte stå opp klokka fem, sykle 6 km, vaske butikken med sånn maskin som levde sitt eget liv, og ferdig kl. ni. Tjente så og si ingenting på det heller [:@]

har jobbet som tlf selger i fem år, need I say more??? glad jeg ikke gjør det lengre...[:'(]

Gikk med avisen.. Driiiiiitkjedelig!!

Det må være Meny butikk i moss. Fy for en teit sjef!! Jeg fikk 100% jobb der, og etter to måneder satte hun alle som jobbet fulltid der, ned til 30% og ansatte mange flere [:-][:-][:-]

Trofast avisbud for Aftenposten i flere år, jotakk skarru ha.... fra jeg var 13-? så gikk jeg der med tralla mi, hver bidige dag, i all slags ruskevær. Bratte oppoverbakker på isglatt føre, øsepøsende regn og dyvåte aviser. Tok gjerne flere ruter samtidig, var sprek som faen. Men aldri mer!

Satt en sommer i sentralbodet på Felleskjøpet i Tromsø.

Fikk ikke skikkelig opplæring, så alt jeg kunne gjøre var å svare telefonen og si: Felleskjøpet værsågod.....bare et øyeblikk så skal jeg sette deg over!

Satt alene på et kontor i andre etasje, og det var knallvær den sommeren!!!

Det var da jeg stod høygravid og solgte juletrær uttafor prix...ingen kjøpte[&:]

jobbet som cupier i helgene.. var ikke moro med så mye drita folk når man selv er edru.. forferdelig jobb å dårlig betalt.. [:'(]

Hmmm tenke tenke..Jeg har hatt veldig mange forskjellige jobber...Men den værste var kanskje å jobbe på sentralbordet til drosjene natt til søndag eller en vaskejobb jeg hadde...Jeg har også vært eksamensvakt og den jobben passa meg utrolig glimrende...Jeg er sååå utrolig lat....men samtidig grusomt glad i penger..ingen grei kombinasjon..hehe

jeg har hatt mange kjiipe jobber _ eller d var rettere sagt menneskene i jobben som ødla for meg stortsett, har jobbet alt fra pakkerske til jorbærplukking til eplepakking , tolk-translatør, telefonselger , vaskejobb , det var enten kjiipe kolleger eller kjiipe sjefer.. .. Helt til slutt fant jeg min drømme jobb i asker-kommune.. Og lever mine lykkelige dager[:D]

Når jeg gikk på ungdomskolen, hadde jeg sommerjobb på et hotell. Sikkert greit det. men jeg hadde som oppgave å vaske ned hotellet hadde hjelp av ei til da. Og når jeg kom til kjøkkenet med gamle kjeler som jeg måtte stå å skrubbe.. Drit kjedelig, midt i sommerferien [:'(] 

Da jeg var dagligleder i en levis butikk i kragerø på vinteren.
Kunne gå 2-3 dager uten at noen var innom å tittet en gang.
Det var kjedelig det!!

Back
Topp