den værste drinken du har laget..

jannicke iren

Gift med forumet
bor det en bartender i oss??

få høre den verste drammen dere har mixa, enten dere drakk den selv eller ga den bort. eller om dere hadde noe jævel nedi, bare for å kødde!

min ga jeg til en kompis... den besto av

smirnoff sprit
sprite
margarita mix (type grønn)
en dose møllers tran..

kompisen min etter å ha tatt det på styrten: ka har du hadd oppi?? e dt zalo???

ORIGINAL: GuttemammaX2

den hørtes grusom ut..
har ikke laget noen sånne selv, men har hørt om en grusom en:

hjemmelaget baylies:

melk med oboy pulver og sprit![:o][:o][:'(]

ææææsj!!!!!!! fyttu, ble kvalm av å lese det der!!

den hørtes grusom ut..

hjemmelaget baylies:

Hehe.. igamle dager [8D] drakk jeg mye fattigmannsBaileys
Sjokomelk (den med den dansende kua på) og hjemmebrent.... say no more

blanda baileys med fanta.. var 15 år og visste ikke hva det var.. drakk også blandevann på fest, uten alkohol, for trodde det var drink..haha

ORIGINAL: Julibaby og meg

Hjemmebrent og varmt vann.......

[:'(]

som kunne blitt godt med en liten tepose [8|][:D]

jeg kan ikke huske og ha laga så mye vondt men jeg fikk en skikkelig vond en en gang som de kalte boble dram:

sprit
farris og
bruspulver[:'(]

jeg gulpa den opp igjen for det brusa så fælt og smakte jo døden!!!!!!!!!!

jeg og kompisen min valge å blande heimbrent med sånne bringebærdrops og IFA.(4år siden)
jeg og samme kompis som laga den over her tok oss en tur inni barskapet til mamma...
der fant jo vi mye rart.. sprit, konjak, whiskey, likør+++ noe av det ekleste jeg har smakt ever....(6år siden)

Etter en dårlig opplevelse... ehem...
så blander jeg aldri sprit med appelsinjuice

var i  barskapet hjemme og tok en skvett av ditt og en skvett av datt[:'(]

men det verste må være da jeg og venninna mi knuste tyrkisk pepper drops og hadde i en spritflaske. Litt utpå kvelden så fant en av oss ut at vi skulle blande det med sprite....det er det verste jeg har smakt[:'(][:'(][:'(]

Bedste venindene mine og jeg skulle hygge os og på byen i København. Vi skulle alle medbringe mindst 1 frugt som kunne indgå i en drink - samme hva det var egentlig [:'(] Nå, men jeg hadde med mango - dejlig frugt, men IKKE blended sammen med en flaske smirnoff = det værste jeg nogen gang har smagt. Har ikke kunne spise mango siden...

ORIGINAL: huva

den hørtes grusom ut..

hjemmelaget baylies:

Hehe.. igamle dager [8D] drakk jeg mye fattigmannsBaileys
Sjokomelk (den med den dansende kua på) og hjemmebrent.... say no more

huff å æsj....sett her å e dårli fra før å...å bei ikke nå bedre nu[:'(][:'(][:o][:o] hehe

nå er jeg jo dansk så jeg har drukket siden jeg var 14 [8D] hi hi

da var det appelsinjuice og pisambong [8D] føj som det smakte

apehjerne ser og høres ekkelt ut men er faktisk ikke så ille det er baileys og bringebærbrus [:D]

vi drakk også jægermeister og bringenbærbrus og det er faktisk godt..

er helt sikker på at jeg har drukket mye mer rart, men husker ikke i farta [:D]

Da jeg var student jobbet  jeg som bartender, så jeg har laget masse GODE drinker.[:D]

Men før den tid, da jeg var ung og uerfaren drakk vi noe som het kupjolter. Det var pisanambon og melk. UGH. Hadde ikke fått i meg det nå....

jeg fikk beskjed av min arbeidsgiver første dag på jobb at jeg skulle lage en tanga til han(navn på en drink)
jeg jobba i bar et år :)

meg : ja hva skal oppi den da?

sjefen: 2 kaluha og 4 baylies + kaffe

Meg : går inn og lager drinken, 2 shot glass med kaluha og 4 med baylies

jeg går ut til sjefen og sier "det er jo ikke plass til kaffen joo..."[8|]

haha det skulle jo være cl dumme meg! hahaha
han mobber meg for den den dag i dag jah[:-]

ORIGINAL: huva

Etter en dårlig opplevelse... ehem...
så blander jeg aldri sprit med appelsinjuice

SIGN FY DER KOM JEG PÅ DEN GANGEN

oida nå kjente jeg kvalmen komme.. altså det værste jeg har blandet var da jeg var nesten 13 år...*ja vi begynte så tidlig der jeg kommer i fra* ... hadde ikke drukket før så vi blandet det vi ant i barskapet til min mor og de...
og den drinken besto av:

øl
sprit
wisky
cola
sprite
jegermister
og noe annet jeg faktisk ikke hvet hva er... tror det var akkevitt faktisk[:'(]
så knuste vi noe drops oppi[8|]

så drakk vi det med sugerør i tillegg.. *hørte det var veldig effektivt*
resten av kvelden satt meg og veninnen min som da faktisk hadde drukket opp alt, på hver sin side av dassen og spydde som noen idioter... våknet opp dagen etter, skamslått *bokstavelig talt* kunne nesten ikke gå pgr av at vi var så forslåtte[8|]

verste drinken jeg ikke har laget selv.. men smakt er en type sprit *husker ikk hva* og melk.. jeg var ganske full da jeg smakte den * og da pleier alt å gå ned*... og jeg klarte ikke å drikke mere enn 1 slurk... pluss en til bare for å dobbelsjekke[:D]

sprit og fanta[:'(]

den hørtes grusom ut..

hjemmelaget baylies:

Ha ha ha ha ler så jeg griner her, fantastisk altså[:D]

Må nok være den blandingen av en lite skvett av alt mulig fra barskapet som 13 åring.Er fra vestlandet, begynner vist så tidlig der ja[&:]

Hadde vel sånn ca 3 liter brus ved siden av for å klare å få i oss denne mix`n.Kan se for meg det hele enda.usj æsj.
Ble fulle da......

Ellers har jeg ikke vært den som har stått for drink blandinga, bare fått de servert[:D]
untatt når jeg jobbet på et utested, og har blandet drinker i bryllup og sånt, men da har en oppskrift.

Back
Topp