Den ungen her vil jo bare..

MissDoolittle

Blir kjent med forumet
..ha junkfood joemoticon

Prøver med sunn mat, men det går jo ikke når kroppen skriker etter alt som er usunt:P

Sist jeg gikk gravid ville jeg bare ha frukt og grønt.. og isbiter! Likevel la jeg på meg 18 kg.. Kommer til å se ut som en elefant før mai kommer hvis dette fortsetter..!

Flere som har sug på det usunne?

jepp, var slik forrige gang også

MissDoolittle skrev:
..ha junkfood joemoticon

Prøver med sunn mat, men det går jo ikke når kroppen skriker etter alt som er usunt:P

Sist jeg gikk gravid ville jeg bare ha frukt og grønt.. og isbiter! Likevel la jeg på meg 18 kg.. Kommer til å se ut som en elefant før mai kommer hvis dette fortsetter..!

Bare begynn å kjøp rosa!! TYPISKE jentetegn =)

Har vært hekta på alt sunt med gutta mine og bare dritt med jentene... Nå er det ikke noe "mønster" i noe som helst - Verken sunt eller dritt (men mer sunt da egentlig..) så dette er spennende.

Jeg er helt sikker på at det er en gutt i magen! Men du, du skal ha ei jente ja =)

KEBAB til middag her i dag... så eh: JA

Jeg har hørt junk er typisk gutter og sunt er typisk jenter. Sist svangerskap måtte  jeg bare ha sunt. Klarte ikke smaken eller lukten av junk, og jeg fikk jente.

Denne gangen er det annerledes så er spent

Mammasen skrev:

MissDoolittle skrev:
..ha junkfood joemoticon

Har vært hekta på alt sunt med gutta mine og bare dritt med jentene... Nå er det ikke noe "mønster" i noe som helst - Verken sunt eller dritt (men mer sunt da egentlig..) så dette er spennende.

Jeg er helt sikker på at det er en gutt i magen! Men du, du skal ha ei jente ja =)

Har ikke vært sånn med meg.... Jeg stappa i meg på alt mulig med de tre eldste, og de er gutter, mens nå har jeg ikke lyst på snop i det hele tatt. Henter meg ett glass vann fra kjøleskapet i steden for brus. Jeg har rett og slett ikke lyst på noe, selv om jeg er sulten, så jeg må jo bare minne meg selv på at jeg må spise. 
Mamma mente at det å IKKE ha lyst på snop, tilsier jente. Blir spennende å se

Mammasen skrev:

MissDoolittle skrev:
..ha junkfood joemoticon

Hehe, ja de sier jo det. Var jo jente hos meg sist på tross av at jeg ville ha sunt, men alt annet pekte på jente. Mageform, kvalmen og ikke minst magefølelsen..
Hadde vært koselig med en jente til, men det får tiden vise:)

Tipper det tar et par uker før det heller mot det ene eller det andre hos deg også;)

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til ord UL tid. Er så koselig når det popper opp tråder daglig med jublende mammaer som har fått vite kjønnet på babyen sin:) Vi må fikse oss en sånn gjettetråd hvor vi kan skrive hva de forskjellige testene viser, og hva UL viser:)

Åååååååh! Namme!emoticon

Jeg følte for mer junk sist... Det var gutt...nå er jeg inne i en god periode hva å spise sunt anngår... Men får se hva som skjer etterhvert her...

sakkosekk skrev:
Jeg følte for mer junk sist... Det var gutt...nå er jeg inne i en god periode hva å spise sunt anngår... Men får se hva som skjer etterhvert her...

Så deilig at du vil ha sunn mat da:) Er du heldig så holder det seg sånn:)

Forrige gang var jeg på den sunne linja, la likevel på meg 22 kg, men MASSE vann da, 17 borte på sykehuset. Men denne gangen er jeg jo sulten hele tida...!! Og junkfood, junkfood og litt til junkfood, eller så må jeg har ordentlig potet middag med helst fløtesaus...så kommer til å sprenge vekta denna gangen Får nesten angst av tanken, og når sant skal sies har jeg prestert og lagt på meg 2-3 kg(!!!!) på disse ukene...Det er jeg vel helt aleine om vil jeg tru...emoticon

Back
Topp