Den ultimate reisetrille???

Babyjogger city mini! Ryggen blir flat, er liten sammenslått, veldig lett å legge sammen og er lett:) Og har stor kallesje for solfylte dager og større hjul enn de fleste triller, dvs er lettere å trille på ulike underlag.

Den blir flat, men til en så liten baby hadde jeg kjøpt bagen som du kan ha til den. er også adapter for bilsete til den. :)

Er forøvrig enig i at denne er den ultimate trille.  :D

Med bag hørtes jo veldig bra ut :) men når jeg søker på det så kommer det bare opp stellebag..

Fant på ebay :) men er det en bag som skal stå oppi vogna eller bytte ut vogna med baggen?

Til en 1 mnd baby ville jeg valgt bugaboo gecko. Litt enklere versjon av bugaboo men like praktisk. Har bag så babyen sover med rett liggestilling og senere kan du bruke sportsdelen både mot og fra deg. Skal du kjøpe brukt finner du nok noen på e-bay og ligger noen på finn også.

Baby jogger city mini med 4 hjul! Beste trillen jeg har prøvd:) Har termin i august og skal til syden i slutten av september med den nye babyen, og da har jeg kjøpt til hardbagen i tillegg som den lille kommer til å bruke. Den klikker du av og på vognen som du vil:) Ellers er den veldig enkel å legge sammen! Dette er en trille som varer til de slutter med vogn i mine øyne:)

Bugaboo bee. Så hadde jeg kjøpt en liten billig softbag oppi, siden babyen er såpass liten.. Baggen er super å ha med inn på flyet også, da har du liksom et sted å "ha" lille babyen.

Jeg har ikke brukt hardbagen til babyjoggeren selv, men mener å ha sett at den står oppi vogna. De har den hvertfall på barnas hus, så kan gå der og prøve hvis du har muligheten:-) Ellers funker det sikkert med en softbag også, men er jo veldig greit når de har en babybag som hører til...

gullgutt09 skrev:
Med bag hørtes jo veldig bra ut :) men når jeg søker på det så kommer det bare opp stellebag..

Du kan både få bag til og putte inni og bag som festes av og på understellet så babyen er vendt mot deg. :)

Back
Topp