Den ultimate familiebilen?

*FruM*

Elsker forumet
Hva mener dere er den ULTIMATE familiebilen til under 200 000?

audi a6 quattro.

Vi kjøpte nettopp Toyota Avensis stasjonsvogn!
Syns den er helt knall! Kjempestor plass til bakovervendte seter, og til våre bein!

Og i tillegg tar simo kombien vår bare halve (litt under halve faktisk!) plassen i bagasjerommet :) Da er ikke hjulene klikket av ;)

Har bare hatt bilen i 3 uker, og kunne ikke tenkt meg noen annen!

VW Touran....vi har å er knallfornøydemoticon

Vi er kjempefornøyd med vår Chrysler Grand Voyager, håper den holder i maaaaaaaaange år fremover.. Den koster litt i drift, men har MASSE plass til både barn, baggasje, vogner etc....

Opel vectra stasjonsvogn! :)

Ford mondeo :)

Audi A6 stasjonsvogn med disel motor og gjerne quatro... 
Elsker !! 

Toyota Corolla Verso! 7 seter og større innvendig enn en touran..

vi har hatt toyota corolla (sedan). den funker egentli veldig bra. plass til to unger å fikk faktisk tvillingvognen i bagsjerommet uten noe stress=) lettere enn å få den i volvo v50en som vi hadde!!

men lure på om du kan få en kia ceed, ny til den summen ca ej. det var en kanon bil å kjøre, å var kjempe god plass i den. men dette er jo den enkleste utgaven! men du har å da 7års garati å ingen uforutsette regninger.(dårlig med plass til 3stolbarn, så fremmt du ikke har en i fremmsete)

Sjakkruta skrev:
Usikker på pris, men uten tvil Ford s-max :)

helt klart! vi fikk vår i dag. men den er vel blant de dyreste i sin klasse! så må evt være brukt, å tror nok den skal ha gått en god del for å få den under 200...

Pearl skrev:
Vi er kjempefornøyd med vår Chrysler Grand Voyager, håper den holder i maaaaaaaaange år fremover.. Den koster litt i drift, men har MASSE plass til både barn, baggasje, vogner etc....

Jeg ønsker meg veldig en slik en! De er veldig romslige, mulighet for 7 seter, skyvedører bak noe som er genialt når man har barn:D Ingen tvil, denne bilen står øverst på min ønskeliste;)

Vi har en subaru forrester og synes den er veldig god.
Den får du nok fort vekk til under 200.000 om du kjøper en som er noen år gammel også.

Sjekk ut Nissan NV200. En 7 seter til under 300000 helt ny. Veldig "enkel" bil, men kjempegod plass i den, også er den trygg og sikker :-)

Elisabeth ! skrev:
VW Touran. Stoor og god plass til bakovervendte seter - god plass foran til både sjåfør og passasjer + god plass i bagasjerommet. :)

da kommer det nok an på hvilket bakovervendt sete du har... et vennepar har den bilen og det er ikke akkurat god plass til passasjeren der...

Litt over 200 da, men; http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28286951

Hihihi, la den ut for salg i dag :p

VW Sharan/Ford Galaxy. Veldig romslig bil med mulighet for 7 seter (og da er det faktisk litt bagasjeromsplass igjen). Vi har Besafe Izi kombi (som jo alle sier tar stor plass i bil), og vi har god plass fremme.

Edit: Glemte å tenke på pris, men vi kjøpte vår brukt til 150 000

Back
Topp