Den typiske "Gravide-nesa" ?

Butterfly1

Flørter med forumet
Så på bilder av meg selv og samboerne før graviditeten...Også tok jeg en kikk på de som er tatt under graviditeten. Vi har ca lik størrelse på nesene. Jeg fikk SJOKK! Har nesa mi virkelig blitt sååå stor?? Åj... Trodde ikke det var mulig jeg.. Trodde bare det var sånn som folk hadde finni på før i tiden. Men den er jammen større blitt!

Noen som har merket det samme?

hahah, jeg har ikke tenkt veldig på det, men når du sier det, så tror jeg jammen det er sant. man ser egentlig generelt litt annerledes ut i ansiktet - alle trekk er grovere og mer "tydelig" :D

Har hørt at det er typisk når man venter en gutt. Vet du hva du hva det blir? :)
Har hørt følere av venner si at de fikk stor nese da de ventet gutt, men ikke jente :)

Åja! Hehe. Jeg venter jente jeg ! =P Kanskje det kommer en gutt i stede. Overraskelse for oss haha :P!

frk k skrev:
Har hørt at det er typisk når man venter en gutt. Vet du hva du hva det blir? :)
Har hørt følere av venner si at de fikk stor nese da de ventet gutt, men ikke jente :)

Husker jeg så det skikkelig godt på meg selv forrige svangerskap ;) Ikke så mye enda, men det kommer vel. Hehe, ganske teit at man skal få større nese liksom ;)

haha, dette har eg ikkje høyrt om før!  Kan ikkje sei at eg har merka nokon skilnad på meg sjølv, men no skal eg byrja å sjå etter

Det var morsomt emoticon Jeg tok bildet nå nettopp fra mobilen min :P emoticon
åå ja nese er blitt stor ..er 28 uker på vei 

Aldri hørt om gravidnese... Men fødetryne hadde jeg derimot de siste ukene før fødsel sist! Føler seg ikke så fresh da, nei.... :)

Ja, ikke sant! rart at det er sånn haha:). odt vi får tilbake nesene våre <3 hihi

zeerak skrev:
Det var morsomt emoticon Jeg tok bildet nå nettopp fra mobilen min :P emoticon
åå ja nese er blitt stor ..er 28 uker på vei 

Hadde ikke jeg hørt om heller til jeg la merke til min egen nese. Surfa litt rundt på nettet for å forsikre meg om at jeg ikke hadde blitt gal.. Å spurte min mor om hun syntes jeg hadde en slink nese. Det hadde jeg hatt lenge sa hun haha:P. Men godt hun ikke sa noe til meg. 

Men fødetryne...Hvordan ser man ut når man har fødetryne? Og når kommer det som regel i svangerskapet da:)? Aldri hørt om... =)!

Knerten* skrev:
Aldri hørt om gravidnese... Men fødetryne hadde jeg derimot de siste ukene før fødsel sist! Føler seg ikke så fresh da, nei.... :)

Back
Topp