Den tredje og den siste

Takk for det, jeg kunne ikke vært mer fornøyd! :love7
Spennende tider i møte, nå er det bare å se når TR kommer på besøk etter uttaket av spiralen. Tenker å teste etter EL før vi går inn for å prøve slik at syklusen kan kartlegges. Det er jo så forskjellig når folk får igjen TR har jeg skjønt, så vi får bare se :)
Ja det kan variere litt med spiral har jeg skjønt. Håper det kommer fort så du får tid til å planlegge litt :)
 
Var hos legen i dag, uttak av spiralen sto på planen.
Vel.. hjemme er jeg, fremdeles med spiralen på plass. Legen kunne ikke finne trådene, så hun ville ikke grave oppi der som hun sa. Ble henvist til gynekolog, men når man får time der gjenstår jo å se..

Dette var egentlig veldig kjedelig..
 
Da har jeg vært hos gynekologen. Han tok innvendig ul og så spiralen med en gang. Vipps så var den ute på under et minutt. Tror jeg satt i stolen ca 2 minutter til sammen.
Litt ubehagelig når han holdt på, men ikke ekstremt. Pr nå ingen tegn til noe rødt, håper det holder seg sånn frem til mensen er på plass.

Spennende fremover nå! :)
 
Antar at jeg er på CD1 i dag. Første dag med friskt blod etter at spiralen ble tatt ut. Nå blir det spennende å kartlegge fremover :)
 
Vet ikke helt om det kan kalle CD1 allikevel, blir liksom ikke noe mer blødning..
 
Ser ut som den begynnende blødningen stoppet opp..
 
Tror jeg kan si CD1 i dag :)
 
Velkommen tilbake menssmerter ;)
 
Cd5 i dag. Trodde TR ga seg i går kveld, men i kveld kom det plutselig en blødning igjen.
Gleder meg til å teste etter EL selv om det ikke er prøving denne mnd :)
 
CD7 nå. Trodde nok en gang TR ga seg, var uten blødninger i hele går, men tilbake på litt rødt igjen i dag. Er vel ikke annet å forvente etter spiraluttak i påvente av normal syklus :)
 
Vært stille en stund her nå. Har kommet meg til CD22, 5 DPO.
Fikk kartlagt eggløsning, aksjer ble lagt inn - selv om vi egentlig ikke prøver denne perioder :p Så får dagene gå, og enten positiv test eller TR. Spennende er det uansett, hadde aldri trodd jeg skulle styre så mye med dette..
 
Back
Topp