Den trøttheten...

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Som forsvant i uke 9, har slått meg hardt igjen...herregud jeg er trøtt om dagen!
 
Samme her, den var litt borte, men i går sov jeg to ganger på dagen og likevel ble det 10 timer i natt. Men jeg sliter med å sovne om kvelden, har alltid gjort det. Må bare godta å sove hele dagen, tror jeg.
 
Helt sinnsykt trøtt! Nå har jeg fått en durabelig bihulebetennelse i tillegg og de siste dagene har jeg sovet 14-16 timer i døgnet....
Vanligvis holder det med 6-7....

Tenkte litt på det i går - det er jo egentlig ikke så rart! Vi lager jo faktisk et nytt liv inni oss... Det er klart det tar mye av energien!
Det syke er jo at en som gravid forventes å levere akkurat det samme som ellers...
 
Ah, jeg satt å så på klokka fra 19 til 21 i går kveld før jeg hadde samvittighet til å bare legge meg i senga. Legger meg i den tida hver kveld, ellers klarer jeg ikke jobben :confused:
 
La meg 2130 i går, kjempet med å holde meg våken.

Godt vi er flere!
 
Samme her. Vet ikke om det er fordi jeg har begynt å jobbe igjen etter permisjonen med førstemann og vi har det forferdelig travelt for tiden eller om svangerskapet har hele skylden. Kanskje en kombinasjon. I tillegg styrer mini litt på natt når gubben har lagt han mens jeg er på jobb så dårlig med søvn også
 
Har vært like trøtt hele veien, men igår var ekstra ille. Etter å pakke opp fjorten esker med frysevarer på jobben igår morges så var jeg helt kake resten av dagen, bare satt som en sekk.
 
Back
Topp