Den tiden av måneden

Førstegangs

Glad i forumet
Til helga kommer tante rød på besøk og jeg tenker bare mat og godis. Sånn er det hver eneste måned. Et sikkert tegn på at den kjedeligste uka i måneden er på vei :P Når jeg har lyst på en stor plate med Stratos rett etter frokost (som jeg spiser tidlig), så er ikke det dagligdags, heldigvis. Ikke så tidlig på morningen ihvertfall :P Konstant lyst på mat. Masse mat! Ja ja, sånn er det å være meg da :D Flere som er sånn?

Ja desverre. Var ikke sånn før jeg var gravid. Likte ikke sjokolade før jeg var gravid i uke 30 ca. Heldigvis er det lite sjokolade her

Tjaaa..nei...for jeg har lyst på sjokolade hele tiden enten tante rød er på vei eller ikke:P

Jeg er konstant sulten like før mensen. Selv om den bare har kommet ca hver tredje-fjerde mnd i seks år pga p-stav, så er det et umiskjennelig tegn på at tanta er på vei..

Har p-stav og ikke hatt mensen på 3 år :)
Men lyst på sjokolade det har e uansett ;)

Men hvis e holder på å bli syk så e det mat mat og mere mat som står i hodet på meg :P
Sikkert fordi e mista matlysten når forkjølelsen/influensaen slår inn for fullt, hehe

Blitt mye mer slik etter fødsel ja. Tror det er fordi jeg ikke går på ppiller nå:p

Er så ekstremt sulten når jeg har tr. Regne ulvehungeren :P

jepp! Til og med nå som jg er gravid føler jeg at rundt den tiden jeg skulle hatt TR får jeg kjempe søtsug :D merkelig!

Ja, har cravings hele tiden. Vil bare dytte i meg :p Ett kakestykke er en kortvarig glede, for jeg vil bare ha mer. Også potetchips da! Nam.

Back
Topp