Wow! Noe som sier meg st du pleier å skrivenned drømmene dine?Å, jeg har mange! De fleste fra tiden jeg var gift, og de merkeligste fra da jeg gikk gravid. X er eksmannen min.
"Alt hendte i barndomshjemmet hos mamma og pappa. Jeg merker at X har hatt vondt i siden, siden han kom hjem fra båten. Mens vi lå og koste i senga, løftet jeg på dyna og så hva som var problemet. X hadde operert inn en brødrister i siden! (Et fyllestunt!) Da X så at jeg oppdaget det kastet han seg ut av senga og ned trappene, og jeg fulgte etter. Han skulle ut, og på vei ut kom broren min og kompisene av hans inn og så at jeg var sint. Jeg løp ut etter X og spurte han "hva tenker du med?" X bare trakk på skuldrene og smilte, og da ble jeg enda mer forbannet og begynte å løpe vekk. X løp etter meg, og jeg stoppet opp og skrek hvor dum han var. Nå var X blitt kjempefornærmet, han syntes jo dette var råkult! Jeg snudde og løp hjem igjen og ville snakke med han i trappa ned til kjelleren, men da gikk han inn. Da han var kommet inn i gangen fant jeg ut "nei, jeg er ikke ferdig med å snakke med han", og gikk inn etter han. Da tok jeg skikkelig godt tak i han, spraket han bak og klapset han i bakhodet (foran broren min og hans venner), samtidig som jeg tenkte at når jeg fikk forklart dette, så forstår de nok hvorfor jeg er så sint! Så satte vi oss i trappen og jeg begynte å gråte, fordi plutselig gikk det opp for meg hvor farlig dette var. Han hadde jo en brødrister i siden, operert inn av en amatør, med ledning som hang utenfor! Men X syntes jo dette var kjeeeempetøft (selv om det var litt vondt). Da ble jeg enda mer frustrert, fordi da forstod jeg at dette måtte anmeldes, noe X ville nektet meg, så da gråt jeg enda mer. Så satt jeg der og hulket i fanget hans før jeg våknet i min egen seng og var dritforbanna på X som kunne gi meg en sånn drøm!"
for øvrig svarte X dette da han hørte om drømmen:
"Hvorfor skal ikke jeg få ha en brødrister i siden når du kan ha en bolle i ovnen?"
"I natt drømte jeg om at jeg vant 5000 kroner på en spillemaskin, men i drømmen min var 5000 det samme som 50000000 kroner. Så var jeg ute og så på leilighet, og kjøpte bukser, og bursdagskort... var rett og slett herlig!"
"Jeg var inne i en butikk og skulle kjøpe ny tåteflaske til snuppa. Så betaler jeg, og går, UTEN barnevogna. Går tilbake og da er den borte, men ekspeditrisen sier: "Paris Hilton henta henne og sa at hun skulle gi henne til deg." Så løper jeg ut og ser henne kjøre avgårde med dattera mi, nicole richie og en annen jente. Det var tilfeldigvis rett vedsiden av politistasjonen, så jeg løp inn der og var helt hysterisk. Men ingen trodde jo det at Paris Hilton var x'n til min forlovede og hadde kidnappet jenta mi."
"Jeg lå og halvsov og drømte at jeg våknet og gikk inn i stua. Da var det plutselig en hel horv med folk her (og en av de kjekke gutta fra idol). Jeg husker jeg leita i hyllene etter en perm med noter som jeg skulle gi til han idol-fyren, og samtidig fikk superlim på fingrene som jeg prøvde å få vekk i resten av drømmen. Jeg begynte å få panikk fordi jeg ikke hadde planlalgt middag til så mange, og så så jeg at masse ting var blitt flytta på. Selve huset mitt så helt anderledes ut. En blanding av leiligheten nede og vår andre etasje.
Etterhvert fant jeg ut at det var svigermor som var så redd for at jeg skulle føle meg ensom da hun var i kroatia, at hun hadde invitert folk hit for å holde meg med selskap. Hun hadde ryddet og ommøblert for at det skulle se bedre ut. Ja, og så hadde dattera mi begynt å krabbe og FØYK over gulvet som en liten rakett. Så våknet jeg på ordentlig og forsto at det var en drøm da fingrene mine ikke hadde klistret seg!"
"I natt drømte jeg at X døde i en bilulykke, og at dattera mi falt av et akebrett, rullet bakover og slo hodet sitt i et vindu... våknet av ekkoet av et "dunk" og følte meg som verdens verste mamma.... heldigvis var det bare en drøm..."
(navn er endret)
"Men den handlet om at X og jeg (vi hadde ikke barn i denne drømmen) bodde i et ukjent hus sammen med kattene. Her hadde vi masse besøk av mamma, søs (Anne), og eksmannen hennes (Ole) og sikkert noen andre folk også. Jeg stresset med hverdagen min, og hadde attpåtil funnet et hamster som var hjemløst. Jeg tok det til meg og skulle finne et bur fra kjelleren, og da jeg fant et viste det seg at det allerede var okkupert av to rotter og en fugl. Dermed måtte jeg fjerne disse dyrene og vaske burene før jeg kunne legge hamsteret i hjemmet sitt. I mellomtiden la jeg hamsterer fra meg på gulvet. Da hoppet Ppus på det og tok et godt tak i det. Jeg fikk henne vekk og hamsteret overlevde med bitemerker. Jeg satt det fra meg på en høyere plass (på kjøkkenbenken) og skulle gå og vaske burene da jeg ble stoppet av Anne og Ole. X hadde nemlig invitert de til å flytte inn hos oss, og jeg klikka jo selvfølgelig. Anne ble dritlei seg, så jeg måtte forklare at jeg var sliten og at vi hadde veldig liten plass. Det var ikke fordi jeg ikke ville ha de der. I mellomtiden dreiv X og stelte i stand hjemmet til de nye beboerne, og laget middag til de. Da så jeg at hamsteret sto i et hjørne på kjøkkenet og skalv. Jeg sjekket om det var ok og at det ikke blødde så mye etter katteangrepet, da jeg skulle gå og vaske burene igjen. Jeg måtte hente de inne i naborommet, men da jeg gikk inn var Ole i full sving med å redokorere alt, og jeg innså at jeg bare måtte sette meg ned. Jeg satt der i tre timer, da jeg innså at hamsteret var vekke. Jeg leita febrilsk etter det, da Tor (broren til X) oppdaget at den hadde falt ned i sluken. Så vi åpnet alle rørene og fikk dratt det ut. Selv om det hadde ligget der i tre timer og var blått, pustet det fremdeles. Så jeg satte meg på sofaen med det og lot det kjøle ned og få igjen livsgnisten på magen min, under jakken min. Mens jeg satt der satt jeg og så på alle sammen som arbeidet og stresset rundt, mens jeg satt der med dårlig samvittighet fordi jeg passet på dette lille livet."
"Jeg drømte at jeg skulle se på Dirty Dancing som musikal. Jeg var med familien min, og hadde andre kjentfolk som også skulle se på. Jeg så alt en gang, og syntes det var så bra at jeg ville se alt igjen. Men da jeg satte meg på første rad var det noen som dro meg til siden og sa "Baby er syk, du må ta plassen hennes", så fikk jeg slengt på meg sminke og klær og kastet ut på scenen. Jeg så først på publikumet, og så på en som sto bak kulissene, som kom med en jukselapp til meg. Men den var håndskrevet, og det første jeg kunne lese var "You". Så jeg så at denne Johnny duden kom mot meg, så jeg pekte på han og sa "You". Han svarte, "Hi, I'm Johnny, and you are?". Jeg husket ikke hva hun egentlig het, og jeg forstod ikke hva som stod på lappen, så jeg stotret frem et "Sirra" og begynte å danse fordi musikken ble satt på. Så kom Johnny mot meg og jeg skjønte vi skulle danse sammen, men da kastet jeg meg rundt halsen hans og håpet han ikke skulle drive med noe avansert pardansing. Jeg hvisket i øret hans "jeg kan ikke replikkene mine, værsåsnill, kan du hjelpe meg", og han tok armene sine rundt meg og bare holdt meg, så jeg følte meg trygg. Så våknet jeg"
"Jeg drømte i natt at jeg var på et offentlig svømmeanlegg, som tilfeldigvis også var en leiefilmbutikk. Jeg var der alene med datteren min, og vi skulle kose oss. De hadde en småbarnsavdeling, og jeg satte henne fra meg der, samtidig som jeg så en film vi kunne leie etterpå. Så gikk jeg bort og skulle kjøpe mat. Jeg sto med siden til henne slik at jeg så henne hele tiden, men da det var min tur til å stå i disken måtte jeg snu meg i noen sekunder, og da var det tapt. Hun var borte! Jeg lette selvfølgelig først i vannet, for det var der hun var sist (og la meg nå si jeg hadde aldri latt henne bli igjen i et basseng alene!) Jeg sjekket så febrilsk rundt overalt. Den ene ansatte tok meg til et rom med dvd'er, og måtte i tillegg vise meg samlingen av utstoppede bjørner som de hadde. (Alltid bjørner!). Jeg prøvde å forklare at hun ville aldri gått så langt, og løp tilbake til avdelingen der småbarnsfilmene var. Jeg så etter filmen jeg hadde ønsket at vi skulle se, men den var helt borte. Så tanken min var at noen hadde leid den og tatt med seg dattera mi, og klarte vi å finne ut hvem det var, så fant vi kanskje henne. Så våknet jeg, lå litt og tenkte hvorfor i huleste leter vi ikke i garderobene? Og så gikk det opp for meg at det bare var en drøm."
"En hot hot hot drøm! Jeg var på strømmen storsenter og så der en gutt som var dritkjekk. Jeg var singel, men han hadde dame, og jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle vinne han over. Etter masse jobbing inviterte han meg endelig inn i vennegjengen sin, som viste seg å være tre gutter og to jenter som leitet etter en jente til å drive med partnerbytte. Jeg satt i sofaen i armkroken til den ene gutten og måtte vise meg verdig med å kysse, men siden jeg aldri hadde kysset før så kom jeg ikke så langt. Jeg kysset gutt nummer 1 (en med mørkt hår), så ble jeg sendt videre til gutt nummer 2 og måtte kysse han mens partneren hans så på. Men jeg ble ikke funnet verdig og dermed skulle jeg heller ikke få kysse den fine gutten. Men da hadde han allerede blitt forelsket i meg, så han tok med seg meg ut og vi levde lykkelig i alle våre dager!"
"Jeg er på tivoli med dattera mi i Lillestrøm, og det er en del cheerleadere fra NRC Tigers. Jeg er gravid, og har babyen i en pung lik kenguruer har. Jeg skulle vise NRC Tigers at jeg var like sprek, så jeg gjorde noen sprell, og kjente plutselig at det ikke var noe der nede lenger. Da jeg så ned i pungen hadde babyen sprukket, og det var bare masse blod der i stedet... (den lå forresten også inn i en pose, så man kunne se masse ekle detaljer.)"
"X og jeg var i en leketøysbutikk (type str Toys R Us), og plutselig på enden av en reol står en geit som er akkurat klar til å angripe oss. Geita setter i fart, og jeg skriker! Jeg mener virkelig skriker, og hopper foran X for å beskytte han. Da våkner jeg av at jeg halvveis er på vei til å kaste meg over X mens jeg faktisk skriker så høyt jeg klarer i virkeligheten.
Da det gikk opp for oss at det bare var en drøm lå vi og hadde latterkrampe i 10 minutter før vi klarte å sovne igjen! Og i dag driver vi og kaller den andre for en geit!"
Haha, måtte le av den derre med Paris Hilton