den sykehusdietten..

TITTIN72

Forumet er livet
noen som vet om den kan brukes mens man ammer og evt har oppskrift???

Den ligger på nettet... bare å google "rikshospitalet diett", tror jeg. Du tenker på den suppa man kan spise så mye man vil av?

jepp..fant den, er bare usikker på om jeg kan ta den (etter anbefaling fra fysio'n i dag...kroppen min skiller ikke ut avfallsstoffer og hun mente den ville få fart på det...)

men så ammer jeg jo da, men jeg ser jo at det er mye mat i dette...så jeg mener det skal gå!?

Amme-spesialist-helsesøster sa at man ikke skal gå på dietter/slanke seg når man ammer.  Avfalls-stoffene går i melka, og det er jo ikke bra for barnet.. også får melken vond smak..

jeg vet om en som går på dietten og ammer. det går bra.
men prøv detox-fotbad..'

Aqua DetoxDetox behandling hvor man sitter med føttene i et fotbad, med ionisert vann, som aktiverer sirkulasjon, samt øker energien til kroppens celler ( cellemetabolismen ). Beh. vil bidra til å forbedre å forsterk kroppens naturlige avgifningsprosess. Dette vil kunne merkes ved annen farge / lukt på urin, da avfallstoffer skilles ut via urin.
Behandlingen benyttes bl.a.ved :
  • Slanking
  • Sterk svetteutsondring
  • Toxiske belastninger
  • Muskelsmerter
  • Sirkulasjon
Aqua Detox i kombinasjon med f.eks aromaterapi, vil kunne være gunstig i forbindelse med muskulære og sirkulatoriske problemer.
For mer info: www.aqadetox.se

Back
Topp