Den superlange juni tråden!! Kan vi slå dem?Klart vi kan!

*Mærra*

Forumet er livet
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21498928

Skal vi prøve gjøre et forsøk jenter?? Vi som er så glade i å skrive her inne???

Ingenting er umulig[:D][:D][:D]

Hvis alle som er innom legger igjen et pip så blir det fort noen sider[:D][:D][:D]

PIIIP

Forresten; ikke forlat tråden uten et svar[8D]
 
Flott vær i dag jenter...snø, vind og nesten 7 minus.... Brrrr

(bare for å ha startet dette[8D])
 
Ja ISKALDT!!!!!!!=)
 
Ja det må vi klare kan jeg tenke meg [:D][:D]
ja var nydli vær i dag[:D]
 
Detta greier vi[:D]

Ja jammen fint vær i dag[8D] er det så "varmt" hos deg da? Her sitter vi med 16 minus nå. BRRR snart ut og kjøre bil i 14 mil. WOHO![8D]
 
her var det sol og plus 7 grader [:D][:D][:D][:D] hehehehehehe
skal ikke klage.....
finne på noe å skrive nå ja....
nå skal mannen og Kjetil på tomten å lesse ved i bilen til svigerfra.... så slipper gravemaskinen å kjøre det ned... :P[;)]
 
Kom her!!!!!!!her e d bare -4 :p
 
Tror jeg må besøke en av dere jeg[:D] rene "sommeren" hos dere jo[:D] Nyt det! hihi

Namnam godt med pølse nå etter 3 timer i tattoo studioet i dag[:D] Haha
 
Weee....da var vi i gang!!!

BNE; bare be de om å komme hit med veden.... Har brukt en storsekk allerede, og hadde bare beregnet 2 i vinter...snakker om å bomme ja[8|]
 
is kaldt her åssa.( veit ikje kor mange minus) litt sny dalanes ned... Men ska ikje klage når man sett inne å har d godt å varmt me masse stearinlys=)
 
åh, tattovert deg idag du ja.. gikk det bra???


*BILDE*
 
Iwanna ;  huff da.. den er litt kjip... her går det nesten en stor sekk for dagen :P men det er for ejg fryser sånn... hehee--- Ja kan si det til dei :P :P[:D]
 
fyrer for harde livet her også.. har seff ikk kjøpt iv ved ennå. så her går det i slike poser fra rimi med slike pressede vedkubber. de varmer sinnsykt godt.. 
 
katrineisabell....bilde??
 
Her er det 15 minus, men godt å varmt inne. Gleder meg til Tupperware-party ikveld [;)]
 
Back
Topp