Den streken under Navlen.....

Dorothy_1

Gift med forumet
Når fikk dere den der streken under navlen deres...??????[:D]

Ja, men jeg fikk den ikke før rundt uke 26; er i uke 30 nå, men det er så vidt at den syns[:D] Har jo sett de som har en ganske kraftig mørk strek..

Okey, Trodde bare at den kom I denne tiden, Og har Ikkje fått den...... [:D]

har fått den nå for noen uker siden, er 33+1 uker i dag..
tror ikke det er alle som får sånn strek da...

Min begynnte å vises i uke 23. Nå går den opp til navlen, så en runde rundt navlen, og deretter halveis opp til puppene. 

Det sies at du får en slik strek hvis du venter en gutt...[:)]

Jeg har alltid hatt den streken der..gravid eller ikke.. hehe[:D]

Jeg har sånn strek, og den går like høyt opp som livmora omtrent. Vært der lenge nå, husker ikke når den kom...

Har også hørt at det blir gutt når den går så langt opp som min... Vet ikke hva jeg får, men det sies at jeg har guttemage... Og jeg har hele tiden, siden jeg fant ut at jeg var gravid, sagt at det blir gutt! Så det blir spennende å se[:)] Ønsker meg jente og da....[:)]

Jeg har aldri hatt en sånn strek jeg..... [&:]

Legen sah at det nok var en gutt her, Men har Ikkje fått den streken enda..... [:D]

Jeg venter en gutt og har strek over hele magen[:D]
Fikk den rundt uke 20 tror jeg[:)]

er ikke helt sikker på akkurat når den streken kom, men har vært her endel uker allerede. var faktisk sambo som la merke til den først[:D] men har blitt tydeligere nå

jeg har ikke eller hadde sist jeg gikk gravid slik strek,,,,,har martine fra før og nå kommer tes louise[:)]

det er ikke alle som for den streken, jeg har ikke.

Back
Topp