mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er fin <3 vi hadde ny emaljunga til første og brukte den samme til lillebror, men nå har vi gitt den bort fordi
1 vi skulle egentlig ikke ha flere og
2 om vi skulle ha flere så var uansett vognen for slitt til at vi var komfortabel med å bruke den igjen
Jeg tipper det blir en ny emmaljunga denne gangen, antagelig med svinghjul![]()

Jeg trodde ikke jeg kom til å like den typen hjul, meg så prøvde jeg å trille nevøen min og det var jo helt supertJa, er veldig fornøyd med EmmaljungaEr svinghjul på vår også
![]()
Jeg trodde ikke jeg kom til å like den typen hjul, meg så prøvde jeg å trille nevøen min og det var jo helt superthadde ikke det på vår vogn og var jo i grunnen veldig fornøyd med den og da
Hadde Emmaljunga nxt90f til første, men den solgte jeg når mini var 11 mnd, fordi jeg rett og slett ikke likte vogna med sittedelen. Helt nydelig vogn med liggedel, men ble ganske tung når sittedelen var på
kjøpte da en pent brukt Babyjogger city elite, som sittedelen var ubrukt og bagdelen var kun brukt i 4 mnd, så jeg tror nok jeg fortsetter å bruke denne vogna, da jeg elsker den!vurderer å kjøpe city mini gt double om guttungen på 2 ønsker å fortsett kjøre vogn når baby kommer i hus
da kan jeg bruke bagdelen på den også
![]()

Jeg brukte ikke vogn med forrige, kun bæresjal. Gubben får finne seg vogn selv om han vil ha ;p

Jeg kan nok også tenke meg ett bæresjal eller bæresele denne gangJeg brukte ikke vogn med forrige, kun bæresjal. Gubben får finne seg vogn selv om han vil ha ;p
Jeg har aldri prøvd bæresjal, men har lyst å prøveSynes dog det ser så vanskelig ut? Er det noen lette du anbefaler til en bæresjaljomfru?
Haha, tror du han finner en vogn selv?![]()
Jeg er ingen ekspertJeg kan nok også tenke meg ett bæresjal eller bæresele denne ganghar du noen du anbefaler?
Var ikke egentlig så veldig vanskelig. Begynte med et billig elastisk et, for å se om jeg likte det. Kjøpte deretter et vevd bomullssjal, da de gjerne er greie for nybegynnere. Også brukte jeg bare et par knuter - og ble bedre og bedre på det.![]()
Da skal jeg notere ned vevd bomullsjal, og det SkAL jeg prøve ut![]()
Gikk bæretur med babyen daglig i en periode - for da sovnet hun på to minutter, maksBærer inne, bærer ute, og har alltid to hender ledig..! Var befriende
![]()
Høres veldig bra ut, så bæresjal skal prøves ut
Takk for tips, frøken
Synes lissom ikke bæresele var noe behagelig. Har ergobaby 360, som sies å være bra,menHøres veldig bra ut, så bæresjal skal prøves ut
Takk for tips, frøken
![]()
Bæresele er ikke like bra, synes jeg.. sjal er mykere for rygg og skuldre, synes jeg. I alle fall om du knyter riktig.![]()

men jeg har en drøm om en svart cybex priam