Den store våsetråden torsdag 11 november

Looney

Forumet er livet
VIP

Sove da el??

Løpe på jobb!!

Maratonnuke denne uken her, men søndag blir det avslapping!

mårnings!

Da er mini i bhg, og det er deilig å levere nå. Hadde en herlig foreldresamtale i går!![:)] Så i dag skal alenetiden nytes for i morgen er det fullt hus og 3 barn hjemme da det er planleggingsdag i bhg og på skolen[;)]

Hei sveis! [:)]

Da er ungene levert i bhg. Tobias ble Klikkemann da, for han skulle IKKE ha på seg klær i dag. Var rett før jeg sendte han ut i -4 og snø i bare bleia, men fikk da lokka på han klær til slutt.
Jeg kom nettopp hjem igjen, vaskemaskina er satt på og jeg tror jeg skal se litt Oprah før jeg gjør noe fornuftig.
I ettermiddag skal jeg på PulsStep, og det blir skikkelig snasent! [:D]

Forøvrig tror jeg kanskje badevekta vår har klikka, den viser at jeg har gått ned 1,2 kg på under ei uke, selv om jeg har mensen og har trekt til meg alt vann nord for Glomma. Flott om det stemmer da! [8D]

Sambo meldte seg forresten på Birken i dag, sprekingen!

Ha en fin dag dere! [:)]

Dag 2 i nye bhg og jeg var der i max 5 min med Nicholas før det var helt greit at jeg gikk. Han er såå flink. Men han var ikke like flink hjemme før vi gikk. Lot han være med å bestemme hvilken genser han skulle ha på, enten Sabeltann eller Ben10. Han valgt BenTen etter mye om og men. Jeg spurte om han var sikker og han svarte ja. Da jeg pakket bort Sabeltann ombestemte han seg, og ville ha den og jeg sa nei. Klikk i vinkel og 30 min med hyling inkl en tur på "skamme seg krakken". Men jeg vant og han har på BenTen som han valgte selv. Han er sta, men unasett er jeg staere!!!! Når skal han skjønne det tro?

Hadde planer om trening men er så trøtt og sliten i dag så valgte å ta vare på meg selv, og sløve litt hjemme. Skal på en lite shopping snart og muligens møte ei venninne til lunsj. Senere i dag skal jeg på møte på jobb om innføring av elektronisk dokumenthåndtering i NAV. Så da får gutta klare seg hjemme uten a mor.

Lørdag blir det endelig voksenbursdag for N. ca 3uker etter selve dagen.

en klesvask ferdig, og en ny i gang, jukser med tørketrommelen idag haha[8D]

Sliten enda jeg. Men bør vel komme meg en tur ut. Kjapp tur på Ikea, deretter babystæsj shopping før foreldresamtale i nye bhg. De ringte nemlig derfra og lurte på om det passet for meg å ta det sammen med henting i bhg i dag, og det er jo greit. Jeg fikk litt hetta når jeg så bhg ringte, men de fortalte at N leker og koser seg og alt var bra med han[:)]

phuuu, da er vi hjemme.
Er sliten. Flyet var forsinket hjem. Og i London ble det en masse gåing, ståing, t-bane, tog osv osv.
Men det ble en fin tur da.
Gubben klarte å få seg et kutt i hodet etter kampen på tirsdag. Vi stripset så godt vi kunne så håper det blir bra.

No skal jeg ha en etterlengtet middag og pleie hodepinen.

Suki: Tre dager FRI? Får du det altså? Merkelig.
Jeg har inndratt alle fridager denne og neste uke, ble vel ikke akkurat poppis men det må man tåle..

Marcus sitter her på sofaen ved siden av meg og dør på seg, vi finner ikke løven hans. KRISE!!
Fatter ikke hvor den kan være...

Trodde du hadde 80%, derfor var det merkelig med tre dager..
men så kom jeg på at det er helg, så da var det ikke så merkelig likevel.. hehe

Var sikker på det var tirsdag.

Og fridagene får de jo tilbake når det lar seg gjøre..
Selvfølgelig kjipt om man har planer, men kjipt for de som må jobbe 12 timer om dagen også fordi folk ikke kan offre en fridag..

Tro jeg skal ta meg et friår jeg...
Reise til det o store utland kanskje..

Back
Topp