Den store utstyrsguiden!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Det er mye som må i hus før babyen kommer til verden, men hva er det du virkelig ikke klarer deg uten, og hvordan finne fram i utstyrsjungelen?:dummy1::dummy:

Her er guiden!

Har alt bortsett fra babycall og lekegrind

Vi har det meste fra førstemann. Men han var junibarn, så vurderer bilstolpose denne gang. Erfaringer med det noen?

Har også veldig liten plass på soverommet vårt, og har ikke plass til sprinkelseng der, så har vurdert Stokke sin Home vugge, den kan brukes som både stellebord og pult om vi kjøper en ekstra del. Stellebord har vi egentlig heller ikke plass til på noen av badene, men tror faktisk jeg kunne fått plass til det:) erfaringer der og tas imot :-)

Men for å svare på ditt innlegg, så var vi veldig fornøyd med newborn sete til Stokke, og babybjørn vippestol. Vi hadde lekegrind, men den ble fint lite brukt, så det blir det ikke noe av denne gangen:)

Vi hadde og en slik fancy (ny i den tida for 5 år siden) trappegrind. Den har hengt oppe hele tiden, og har ikke sjenert noe:) så den var praktisk. Vært i daglig brukt og, da vi har stue i 2 etage:) husker ikke merket på denne. Men det var en slik du dro ut som ett rullegardin, i ca trapolinestoff, om dere fårstår :-)

Vi har det meste fra førstemann. Men han var junibarn, så vurderer bilstolpose denne gang. Erfaringer med det noen?

Har også veldig liten plass på soverommet vårt, og har ikke plass til sprinkelseng der, så har vurdert Stokke sin Home vugge, den kan brukes som både stellebord og pult om vi kjøper en ekstra del. Stellebord har vi egentlig heller ikke plass til på noen av badene, men tror faktisk jeg kunne fått plass til det:) erfaringer der og tas imot :-)
Jeg sydde en babywrap til å ha i bilstolen, med ullstoff på innsiden og et fint mønster på utsiden!
Brukte den hele vinteren og tok ikke frem dunposen engang!
Under har du link til fremgangsmåten:) (ikke min blogg)

http://frufloden.blogspot.no/2013/11/sy-egen-babywrap-bilstolpose.html?m=1

Hadde mars barn sist og brukte da bilstolpose. Veldig happy med det og går for det denne gangen også

Har også veldig liten plass på soverommet vårt, og har ikke plass til sprinkelseng der, så har vurdert Stokke sin Home vugge, den kan brukes som både stellebord og pult om vi kjøper en ekstra del. Stellebord har vi egentlig heller ikke plass til på noen av badene, men tror faktisk jeg kunne fått plass til det:) erfaringer der og tas imot :)
Hadde oktoberbaby sist, og hadde voksi sin bistolpose. Var VELDIG glad i den og kan absolutt anbefales

Back
Topp