Den store snopdagen????

sandra 22

Gift med forumet
God fredag alle sammen,eller skal jeg si den store snopdagen[:D] Hvertfall for meg,haha...

Dere skjønner det når man har vært sykemledt så lenge som meg,så er den eneste gleden jeg har helg hvor jeg kan spise snop[:D] hehe, tror dere jeg er tragisk eller?hehe

Mikael har blitt værre da,han har hosta å hosta som en gal hele natten..Å da blir det ikke noe søvn desverre..
Vi måtte holde gutten med makt for å få i han hostesaft,gud han nekter plent vettu.
feber'n er også på plass i dag å..

Ellers i dag blir det middagslaging å kosing med min syke lille sussebass..

Ha en fin dag alle sammen.....

Go fredag!!

Å masse go bedring til Mikael. Fælt når de små hoster så mye.

Her er det planleggingsdag i bhg så storesnupp er hjemme.
Idag skal vi på playdate hos ei venninne,med barn på samme alder som meg. Føler meg veldig heldig som har 2 venninner med barn på samme alder(både de store og de små).
Mannen skal jobbe i ettermiddag så jeg blir alene med snuppene hele dagen. Gruer meg litt da jeg er i shaber form,vondt i hele kroppen og piggtråd i halsen. Men det blir bra å få slått ihjel noen timer på besøk.

Her skal helga nytes(såfremst jeg ikke blir skikkelig syk *håperjegslipper*).

Ha en fin dag og ei go helg!!

Å nei, i morgen er den o'store snopedagen! (trenger ikke være sykemeldt for å glede seg til det!!) [;)] Og i morgen skal jeg på jentefest, rååååsa fest. Jeg har rosa parykk, neglene skal få seg et lag glitterrosalakk, øredobbene er rosa og smykke er rosa, klærne er svarte, men jeg går å sikler på de mest fantastiske knall rosa skoa...Koster 500kr, så samvittigheten sier at jeg ikke skal gjøre det...meeeenheeee...[8|]Vi får se hva det blir til... Okey, dette var jo egentlig lørsdagsnakk det da! [8D]

I dag er Håvard i barnehagen, og jeg og Magnus hjemme. Han er mye bedre enn i går, så satser på at han er helt frisk i løpet av helgen [:D] JIPPI!!!
Dagen blir nok brukt til kosing, litt handling og litt husarbeid. Også skal jeg på trening når Perlefar kommer hjem.

Håper Mikael blir fort bra igjen!
Og Kine, håper du slipper unna!!

God formiddag! [:)]

Jeg har sovet litt dårlig i natt, burde nok tatt en paracet eller to, var ikke helt i slag. Men stod opp litt over kl 7, lot ungene sove til halv 8, før Tobias ble gjort klar til bhg. Ida måtte jo bli hjemme i dag siden hun hadde feber i går. I dag var tempen på 37,3, jenta er i vanlig form og alt er greit, så da ble hun med meg på trening. Jeg slet meg gjennom Step&styrke, kjente at det kanskje hadde vært mest lurt å være hjemme i dag... Men gjort er gjort, og trent er trent.
Møtte mamma på en sportsbutikk etterpå, hun kjøpte kjempefine jakker til ungene! [:D] Dama i butikken sa de var store i str, og Ida måtte ha str 6 år! Herregud, snart er hun like stor som mora si! [8D]
Jeg og Ida har jentedag i dag, siden lillebror er i bhg. Vi har kjøpt oss hver vår Go' morgen yoghurt, og så sneik vi med oss en liten sjokkis hver, men hysj - det må dere ikke si til Tobias når han kommer hjem! [;)][:D]

I ettermiddag blir det fredagspizza, og ungekos før mora tar tidlig kveld! [:)]

Ha en fin dag dere [:D]

God bedring til alle syke!

god fredag

nå har David begynt å komme seg ut av senga si selv,først skrur han på lyset ved senga,tar av seg posen og så klatrer ut..flinke gutten min[:)]Så da var det morgen halv 8..helt greit det..

fikk de i b.hagen etterhvert,og jeg har ryddet her hjemme og stryket klær og pakket..
Vi reiser til sandefjord når sambo kommer hjem..Han skal på kurs der så da blir jeg og ungene med..deilig å komme seg bort litt å..[:)]

ha en fin fredag..

og god bedring til de som trenger det[:)]

Back
Topp