den store snakketråden på en søndag

Buffi

Forumet er livet
[:)]

Hei og god morgen til alle sammen[:)][:)] overskyet men opphold for øyeblikket...

Straks frokost her[:)] skal kose oss med fersk brød, kokt egg, bacon til sambisen

Og i dag kommer filmen om jenta mi på tv2 film[:)][:)] Nemlig Heidi filmen[:)][:)][:)][:)] Så den skal vi se. Starter kl 09.00[:)]

God morgen! [:)]

Vi gikk og la oss tidlig i går, både vi og ungene var i seng mye tidligere enn vanlig. Og alle fire sovna umiddelbart. Sambo stod opp kl 8, jeg 8.30, og ungene nærmere 8.45 - alle deilig uthvilte! [:)] Det trengte vi, alle har vært trøtte og slitne de siste dagene.
Ute er det overskya, og vil tro det kommer regn etterhvert. Det gjør ingenting, for vi skal bruke søndagen til å vaske hus...

Ha en fin dag jenter! [:)]

god morgen[:)]

i dag skal jeg og thomas på barselstreff, gleder meg[:D] har sikkert ikke sett de andre på 1 år, så det blir moro. tror hun ene har fått bebis å[:)]

ellers så har maria overnatting av søskenbarnet sitt, broren min er her på jobbings så ikke akkurat stille her. jentene holder akkurat nå på for seg selv på rommet til maria, håper det varer en stund[;)] thomas sitter og ser tom&jerry-film og spiser pære, nyklipt og pen[:D] jeg som klipper, men det det ble helt ok. sitter ikke akkurat stille så måte på hvor bra det kan bli.

drittværet er forresten tilbake her, regn og ikke 10 grader en gang[>:]

N sover borte, men hva hjelper det når gubbens vekkeklokke vekker hele nabolaget 07.30. Den eneste som ikke våkner er han[&:] Jeg vekte han og jagde han ut av soverommet. Men får jeg sove igjen tro? Nei.... Så kom han tilbake like før han skulle dra på jobb, og lurte på om vi skulle pule[&:] Men det blir ikke noe på han når jeg blir vekket og er trøtt....[:D][:D]

Nå er jeg oppe, og jeg gadd ikke trene i dag faktisk. Har blitt lat[:D] Skal gjøre ferdig i huset, hente N og levere han hos mormor. De skal på tivoli og bruke opp en billett han har igjen fra i går. Så blir vi kvitt den. Blir vel spøkelseshuset denne gangen og tenker jeg. Han var der 3 ganger på 16 og 17 mai, og tre ganger i går. Også blir han aldri lei[:D][:D]

vært på barseltreff, ei som hadde med seg baby på 2 uker hun var så søøøøøt[:)][:)] var hjemme hos ei som hadde helt nytt hus, skulle øsnke det var oss[8|]

men vi har i hvertfall fått ny veranda foran soverommene, og det ble kjempefint[:D]

Lite å melde herfra. Stille og rolig søndag. Har nettopp hatt besøk av et vennepar med deres lille jente. Bestilte pizza og koste oss med, det var søndagsmiddagen her i huset[:)]

Nå er jeg sliten men huset er bilde og visningsklart, dersom det blir visning mens vi er borte da. Men bilder skal tas i allefall[:)]

Gubben klipper gresset og det er siste som må gjøres. N har endelig sovnet. Han er rimelig oppspilt pga spaniatur i imorgen og har vært lettere tullete i hele dag. Han har nemlig lekt "Rampete Robin" hele dagen og det er slitsomt for hu mor[:)][:)]

I natt er det avreise Gardermoen, Brussel og Spania. hurra for mellomlandinger på steder jeg ikke er hypp på[&:]

Back
Topp