Den store skravletråden for det Rosa laget :)

et siste innlegg fra meg før jeg forsvinner fra bv:p
Det var aldri meninga det skulle bli så dårlig stemning...jeg har aldri "krangla/diskutert" på denne måten før på nett...Så det er virkelig leit det ble sånn... stussa jo litt på at andre får ha andre veiedager..men jeg fikk ikke...spesielt siden det bare var snakk om et par dager...men samme kan det egentlig være..var ikke pga veiedag jeg trakk meg...bare så det er sagt!!
Får sette en strek her...så får dere heller fokusere på det dette dreier seg om...nemlig vekt og slanking...dumt å ødelegge skravletråden mer nå..se fremover og kos dere masse fremover som et lag.=)
 


Lissuz skrev:
Ja, det ble vell litt drama ut av det her.. Men håper vi er ferdige nå. og kan fortsette med det positivte med slankekrigen, Næmlig å motivere hverandre til å klare å gå ned noen kg ;-)

Lurer forresten på hvordan det gikk/går med Drømmeren i dag?? :-)


Hun har det greit. Hun var jo nr 3 idag. Ble operert rundt 13 tiden mener jeg. Halv seks i kveld fikk jeg svar av henne. Det gikk greit, men hun hadde konstant smerte i ene siden. 

Man føler rett og slett man er blitt trampet på magen, etter en sånn operasjon. At noen faktisk har vært inni magen din å hatt krig :p Så at man har vondt, er ikke rart. Man blir fylt med gass (for å blåse opp magen), så jeg tror det kan være litt luftsmerter som plager henne også. Jeg hadde mye luftsmerter i skuldrene, det er absolutt ikke deilig. Hun skal ha for å vær tøff den jenta altså!!! Jeg var sengeliggende i et døgn, før jeg kunne reise meg uten å besvime. Så det at hun var så kjapp til å svare meg, tar jeg som et tegn på at hun er ganske så våken og grei (jeg krysser iallefall fingrene for akkurat det).
 


UneMi skrev:


Lissuz skrev:
Ja, det ble vell litt drama ut av det her.. Men håper vi er ferdige nå. og kan fortsette med det positivte med slankekrigen, Næmlig å motivere hverandre til å klare å gå ned noen kg ;-)

Lurer forresten på hvordan det gikk/går med Drømmeren i dag?? :-)


Hun har det greit. Hun var jo nr 3 idag. Ble operert rundt 13 tiden mener jeg. Halv seks i kveld fikk jeg svar av henne. Det gikk greit, men hun hadde konstant smerte i ene siden. 

Man føler rett og slett man er blitt trampet på magen, etter en sånn operasjon. At noen faktisk har vært inni magen din å hatt krig :p Så at man har vondt, er ikke rart. Man blir fylt med gass (for å blåse opp magen), så jeg tror det kan være litt luftsmerter som plager henne også. Jeg hadde mye luftsmerter i skuldrene, det er absolutt ikke deilig. Hun skal ha for å vær tøff den jenta altså!!! Jeg var sengeliggende i et døgn, før jeg kunne reise meg uten å besvime. Så det at hun var så kjapp til å svare meg, tar jeg som et tegn på at hun er ganske så våken og grei (jeg krysser iallefall fingrene for akkurat det).


Oi, da var hun tidlig våken etter operasjonen? trudde man sov i evigheter etter narkose.
Uff. men det hørtes helt for jævlig ut:-( får håpe hun får rikelig med smertestilende da..
Og sikkert deilig for henne å vite at det er overstått nå;-)
 
Hei og hopp.. koselig at dere tenker på meg :) keg ble henta til operasjon kl 11.40 (heldigvis tidligere en antatt). ble trilla ned og klargjort. ble vekka på operasjonsbordet ca kl 14 og neste gang jeg våkna var på oppvåkninga ca kl 15. Hadde da veldig vondt i magesekken og de ga meg mye smertestillende. kom opp på avdelingen rett før kl 17 og da gikk jeg på do alene. var litt susete men gikk greit :p spaserte litt rundt i gangen. fikk besøk i 18-18.30 tiden av sønnen min, typen , min bror og pappan hans. det var koselig. men så fikk jeg smertestillende og holdt på å sovne. så måtte sende dem hjem rundt kl 19.. Hehe. nå har smerten i siden gått bort. men sliter litt med magen enda. i dag skal jeg prøve å drikke vann og jeg skal opp på hotellet... ;) det var oppdateringen fra meg. hehe. Ser det har vært litt tull her ang hun som trakk seg. veldig dumt og håper ikke du lissuz tar deg nær av det. dumt å melde seg på dette om en ikke tar det seriøst. ødelegger jo for ett helt lag. men vi klarer dette vi... ett knall bra lag :D
 


Drømmeren skrev:
Hei og hopp.. koselig at dere tenker på meg :) keg ble henta til operasjon kl 11.40 (heldigvis tidligere en antatt). ble trilla ned og klargjort. ble vekka på operasjonsbordet ca kl 14 og neste gang jeg våkna var på oppvåkninga ca kl 15. Hadde da veldig vondt i magesekken og de ga meg mye smertestillende. kom opp på avdelingen rett før kl 17 og da gikk jeg på do alene. var litt susete men gikk greit :p spaserte litt rundt i gangen. fikk besøk i 18-18.30 tiden av sønnen min, typen , min bror og pappan hans. det var koselig. men så fikk jeg smertestillende og holdt på å sovne. så måtte sende dem hjem rundt kl 19.. Hehe. nå har smerten i siden gått bort. men sliter litt med magen enda. i dag skal jeg prøve å drikke vann og jeg skal opp på hotellet... ;) det var oppdateringen fra meg. hehe. Ser det har vært litt tull her ang hun som trakk seg. veldig dumt og håper ikke du lissuz tar deg nær av det. dumt å melde seg på dette om en ikke tar det seriøst. ødelegger jo for ett helt lag. men vi klarer dette vi... ett knall bra lag :D

Så deilig å få komme inn til operasjon tidligere enn antatt , og så bra operasjonen har gått fint:-) Håper at du blir fort smertefri;-)
Jada, litt dramatikk må det jo være :-P neida, var tydelighvis bare en missforståelse. Som forhåpentlighvis nå er oppklart, har skrevet PM med henne, og håper alt er i orden nå:-)
Spennende å se hva vi får til denne uken, jeg skal hvertfall være kjempeflink det har jeg bestemt meg for. Lille snupp har fått litt hoste, så orker ikke dra henne med på minisats, så da blir det hoppetau og annet her hjemme i stua:-)
 
Hvordan gaar det da flickor?

Her har vi faatt omgangssyken i hus, saa har ikke faatt vaert saa mye paa nett. Er foreloebig bare lillemann som har faatt det, og haaper resten slipper unna.

Gaar egentlig greit med maten ogsaa for tiden. Har en planlagt "sprekk" paa loerdag, som jeg og samboeren har planlagt i ca en mnd. hehe.. Ny episode av Greys anatomy, kinamat og smaagodt... Jeg skal begrense meg, men det er jo en viss fare for at det faar konsekvenser for mandagen da. Jeg satser paa at det gaar bra og at jeg faar trent masse foer og etter det.

Gratulerer med gjennomfoert og vellykket operasjon Drommeren! Haaper du ikke har altfor mye smerter og at du kommer deg fort paa bena igjen!
 
En sprekk i ny og ned må en kunne unne seg om det ikke blir for stor sprekk og for ofte..hehe.. kos deg du 

Jeg er endelig hjemme igjen... herlig 
Formen er veldig bra.. sover litt dårlig om nettene da pga jeg sliter med å ligge flatt..hehe
Ellers har jeg en smerte i venstre side som kommer og går... men det går seg forhåpenligvis fort til 

Nå er det å fortsette denne slanke krigen... hihi
Vi kan vinne denne, det er jeg sikker på
 
Flott at du er i saapass bra form da! :) De har jo rota rundt inni deg der, saa det er vel naturlig at det ikke er saa behagelig enda, men haaper det gaar fort over iallefall!

Vinne skal vi vettu! Kommer ikke du til aa rase ned i vekt naa da? Drar hele laget paa egenhand du vel!?

Hva kan du/ kan du ikke spise etter en sann operasjon egentlig? Er bare nysgjerrig..
 


Linkydonk skrev:
Flott at du er i saapass bra form da! :) De har jo rota rundt inni deg der, saa det er vel naturlig at det ikke er saa behagelig enda, men haaper det gaar fort over iallefall!

Vinne skal vi vettu! Kommer ikke du til aa rase ned i vekt naa da? Drar hele laget paa egenhand du vel!?

Hva kan du/ kan du ikke spise etter en sann operasjon egentlig? Er bare nysgjerrig..


Hehe aner ikke hvor fort jeg kommer til å gå ned jeg.. det gjenstår og se 
Nå første 2 dagene er det kun vann jeg får ha.. i morgen skal jeg ha vann og protein drikk... tror kanskje jeg kan ha litt suppe uten klumper i og evt andre drikker.. med andre ord bare flytende kost nå den første uka...
Uke 2,3 og 4 så skal jeg ha mosa mat...
Er vel ikke så mye mer regler enn akkurat det tror jeg... må nok dobbelsjekke med ernæringsfysiologen innimellom for å være sikker på at jeg ikke gjør feil...
Men blir jo ikke rare greiene jeg klarer å spise da
 
Kan du ikke spise yoghurt? Vi kunne spise alt som gikk i et sugerør, hehe. Gikk mye i yoghurt og slit suppe hos meg :-p Er så glad for at det er over for deg, siden du gruer deg så før. Dumme ipaden lar meg ikke lage avsnitt, men det skulle vært ett her, hehe. Jeg har reist på miniferie, og her er det INGEN vekt:o what to do?? Kjenner angsten komme, haha! Ikke er jeg hjemme før seint på mandag, så må se om jeg klarer å oppdrive en. Vi skal ikke tape fordi jeg ikke har levert inn ukens vekt. :-)
 


UneMi skrev:
Kan du ikke spise yoghurt? Vi kunne spise alt som gikk i et sugerør, hehe. Gikk mye i yoghurt og slit suppe hos meg :-p Er så glad for at det er over for deg, siden du gruer deg så før. Dumme ipaden lar meg ikke lage avsnitt, men det skulle vært ett her, hehe. Jeg har reist på miniferie, og her er det INGEN vekt:o what to do?? Kjenner angsten komme, haha! Ikke er jeg hjemme før seint på mandag, så må se om jeg klarer å oppdrive en. Vi skal ikke tape fordi jeg ikke har levert inn ukens vekt. :-)


Jo snakka med ernærinmgsfysiologen og jeg kan ha drikke yoghurt så lenge den er veldig flytende... og suppe prøver jeg meg på nå.. tar tid å få den ned siden jeg er redd for å spise den for fort.. hehe... men det kommer seg.. får prøve yoghurt senere i kveld eller noe 
 
Nå må alle huske å melde vekta til meg igjen innen i morgen kl 19
 
Blir ikke helt rettferdig veiing i morra, for jeg ligger med omgangssyken og er helt tom. Hehe,prøver å fylle på igjen, men det er ikke mye som frister nei.. Nå er jeg så mektig lei av sykdom i huset at fy! Men sånn er det vel når barna begynner i barnehage regner jeg med.

Lykke til alle sammen, vi gruser de turkise!  igjen!
 


Linkydonk skrev:
Blir ikke helt rettferdig veiing i morra, for jeg ligger med omgangssyken og er helt tom. Hehe,prøver å fylle på igjen, men det er ikke mye som frister nei.. Nå er jeg så mektig lei av sykdom i huset at fy! Men sånn er det vel når barna begynner i barnehage regner jeg med.

Lykke til alle sammen, vi gruser de turkise!  igjen!


Huff da... Masse god bedring, håper du blir fort frisk 
 
Tusen takk for det Drømmeren!

Hvordan går det med deg da? Fortsatt smerter?
 


Linkydonk skrev:
Tusen takk for det Drømmeren!

Hvordan går det med deg da? Fortsatt smerter?


Neida nå har jeg minimalt med ubehag heldigvis
Nå er det mest stiftene som begynner å klø.. hehe så gleder meg til jeg får fjerne de
 


Drømmeren skrev:


Linkydonk skrev:
Tusen takk for det Drømmeren!

Hvordan går det med deg da? Fortsatt smerter?


Neida nå har jeg minimalt med ubehag heldigvis
Nå er det mest stiftene som begynner å klø.. hehe så gleder meg til jeg får fjerne de

Så bra! Ja bort med de! Når kan du begynne å trene og slikt da?
 
Back
Topp