Den store skravletråden for det Rosa laget :)



Lissuz skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:
trekker meg.

Så synd :-(

synd? jeg hadde jo ikke valg siden det var såå vanskelig med den veiedagen..jeg vil heller fortsette med min faste veiedag som er fredager enn å Måtte veie meg hver mandag pga slankekrigen...som plutselig har blitt noe kjempe-seriøst opplegg...er jo ikke noe gøy lenger når ting skal være så kjempeseriøst..
lykke til videre alle sammen:)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:


Lissuz skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:
trekker meg.

Så synd :-(

synd? jeg hadde jo ikke valg siden det var såå vanskelig med den veiedagen..jeg vil heller fortsette med min faste veiedag som er fredager enn å Måtte veie meg hver mandag pga slankekrigen...som plutselig har blitt noe kjempe-seriøst opplegg...er jo ikke noe gøy lenger når ting skal være så kjempeseriøst..
lykke til videre alle sammen:)

Er jo synd at du ikke har lyst å være med. Men jeg tenker at om man ikke skal ta det noe seriøst i det hele tatt, hva er vitsen da å bli med i utgangspunktet? da kjører man jo uansett sitt eget løp slankekrig eller ei?
Noen retningslinjer må det jo være når så mange skal være med for at det skal bli mest mulig likt for alle. Men nå er det vell heller ingen som har avgjort at alle skal ha samme veiedag, var bare mange som var enige i at det var greiest når vi diskuterte det..
Om det blir en ny slankekrig på nyåret og du ønsker å bli med kan du jo foreslå fredag som veiedag da?

 


Lissuz skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:


Lissuz skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:
trekker meg.

Så synd :-(

synd? jeg hadde jo ikke valg siden det var såå vanskelig med den veiedagen..jeg vil heller fortsette med min faste veiedag som er fredager enn å Måtte veie meg hver mandag pga slankekrigen...som plutselig har blitt noe kjempe-seriøst opplegg...er jo ikke noe gøy lenger når ting skal være så kjempeseriøst..
lykke til videre alle sammen:)

Er jo synd at du ikke har lyst å være med. Men jeg tenker at om man ikke skal ta det noe seriøst i det hele tatt, hva er vitsen da å bli med i utgangspunktet? da kjører man jo uansett sitt eget løp slankekrig eller ei?
Noen retningslinjer må det jo være når så mange skal være med for at det skal bli mest mulig likt for alle. Men nå er det vell heller ingen som har avgjort at alle skal ha samme veiedag, var bare mange som var enige i at det var greiest når vi diskuterte det..
Om det blir en ny slankekrig på nyåret og du ønsker å bli med kan du jo foreslå fredag som veiedag da?



hadde jo veldig lyst til å være med, men fikk jo ikke lov av deg...var vel kun du som bestemte det med den veiedagen...de fleste sa faktisk det var ok...men du sa nei...og da ble det visst slik...
skal såklart ta det litt seriøst, men det er da måte på da!! det blir jo ikke akkurat vist på tv det her...
Det får være det samme nå...jeg har trekkt meg, og er glad for det nå...orker heller ikke diskutere det her mer...og lage enda mer dårlig stemning...
lykke til alle sammen=).
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
trekker meg.


:((

Du klarer deg nok godt uten og, så flink som du er å trene!

Du har pm på fb vettu, bare blås ut om du har frustrasjoner :)
 
Hjelpes så negativt!

Syns folk her er kjempe flinke. Synd at noen trekker seg, da taper vi jo runden automatisk. Vi fikk vel også klar beskjedom man ikke tok dette seriøst, var det bedre å droppe å melde seg på. Det er tross alt en konkuranse. Da sier det seg jo selv at det er seriøst. Jeg har heller ikke veiedag på mandager, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om jeg må veie meg mandag og en annen dag. Startvekten på lankekrigen er jo den jeg hadde første mandag likevel. 

Syns vi skal stå på videre, være positive, motivere hverandre og gjøre det vi kan for at vi vinner 
 
Hjelpes så negativt!

Syns folk her er kjempe flinke. Synd at noen trekker seg, da taper vi jo runden automatisk. Vi fikk vel også klar beskjedom man ikke tok dette seriøst, var det bedre å droppe å melde seg på. Det er tross alt en konkuranse. Da sier det seg jo selv at det er seriøst. Jeg har heller ikke veiedag på mandager, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om jeg må veie meg mandag og en annen dag. Startvekten på lankekrigen er jo den jeg hadde første mandag likevel. 

Syns vi skal stå på videre, være positive, motivere hverandre og gjøre det vi kan for at vi vinner 
 
Hjelpes så negativt!

Syns folk her er kjempe flinke. Synd at noen trekker seg, da taper vi jo runden automatisk. Vi fikk vel også klar beskjedom man ikke tok dette seriøst, var det bedre å droppe å melde seg på. Det er tross alt en konkuranse. Da sier det seg jo selv at det er seriøst. Jeg har heller ikke veiedag på mandager, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om jeg må veie meg mandag og en annen dag. Startvekten på lankekrigen er jo den jeg hadde første mandag likevel. 

Syns vi skal stå på videre, være positive, motivere hverandre og gjøre det vi kan for at vi vinner 
 


MaiSeptAugSkatt skrev:


Lissuz skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:


Lissuz skrev:


MaiSeptAugSkatt skrev:
trekker meg.

Så synd :-(

synd? jeg hadde jo ikke valg siden det var såå vanskelig med den veiedagen..jeg vil heller fortsette med min faste veiedag som er fredager enn å Måtte veie meg hver mandag pga slankekrigen...som plutselig har blitt noe kjempe-seriøst opplegg...er jo ikke noe gøy lenger når ting skal være så kjempeseriøst..
lykke til videre alle sammen:)

Er jo synd at du ikke har lyst å være med. Men jeg tenker at om man ikke skal ta det noe seriøst i det hele tatt, hva er vitsen da å bli med i utgangspunktet? da kjører man jo uansett sitt eget løp slankekrig eller ei?
Noen retningslinjer må det jo være når så mange skal være med for at det skal bli mest mulig likt for alle. Men nå er det vell heller ingen som har avgjort at alle skal ha samme veiedag, var bare mange som var enige i at det var greiest når vi diskuterte det..
Om det blir en ny slankekrig på nyåret og du ønsker å bli med kan du jo foreslå fredag som veiedag da?



hadde jo veldig lyst til å være med, men fikk jo ikke lov av deg...var vel kun du som bestemte det med den veiedagen...de fleste sa faktisk det var ok...men du sa nei...og da ble det visst slik...
skal såklart ta det litt seriøst, men det er da måte på da!! det blir jo ikke akkurat vist på tv det her...
Det får være det samme nå...jeg har trekkt meg, og er glad for det nå...orker heller ikke diskutere det her mer...og lage enda mer dårlig stemning...
lykke til alle sammen=).




Nå synes jeg du er urettferdig. Om du leser gjennom tråden hvor vi diskuterte det, så skrev jeg min mening om saken. og andre sin mening. Slik jeg oppfattet det, var det flere som var enige i det jeg skrev. Men ingenting ble avgjort der...
Om du lager en tråd hvor du spør om noe bør du også være forberedt på at noen kan være uenig/ ha andre meninger enn dine. Jeg svarte simpelten bare hva jeg mente om saken..

Selv om det er jeg som oppdaterer resultatene her er det ikke jeg "styrer" slankekrigen, og jeg har derfor ingen rett til å bestemme reglene. Og ikke ønsker jeg det heller.
 


Lissuz skrev:
Nå synes jeg du er urettferdig. Om du leser gjennom tråden hvor vi diskuterte det, så skrev jeg min mening om saken. og andre sin mening. Slik jeg oppfattet det, var det flere som var enige i det jeg skrev. Men ingenting ble avgjort der...
Om du lager en tråd hvor du spør om noe bør du også være forberedt på at noen kan være uenig/ ha andre meninger enn dine. Jeg svarte simpelten bare hva jeg mente om saken..

Selv om det er jeg som oppdaterer resultatene her er det ikke jeg "styrer" slankekrigen, og jeg har derfor ingen rett til å bestemme reglene. Og ikke ønsker jeg det heller.


Håper du ikke tar dette for mye til deg. Syns du fikk litt mye kritikk nå, som var helt unødvendig. Har man meldt seg på en konkuranse, må man nesten vise litt "lagånd". Man må jo gjøre det skikkelig. 
 


UneMi skrev:


Lissuz skrev:
Nå synes jeg du er urettferdig. Om du leser gjennom tråden hvor vi diskuterte det, så skrev jeg min mening om saken. og andre sin mening. Slik jeg oppfattet det, var det flere som var enige i det jeg skrev. Men ingenting ble avgjort der...
Om du lager en tråd hvor du spør om noe bør du også være forberedt på at noen kan være uenig/ ha andre meninger enn dine. Jeg svarte simpelten bare hva jeg mente om saken..

Selv om det er jeg som oppdaterer resultatene her er det ikke jeg "styrer" slankekrigen, og jeg har derfor ingen rett til å bestemme reglene. Og ikke ønsker jeg det heller.


Håper du ikke tar dette for mye til deg. Syns du fikk litt mye kritikk nå, som var helt unødvendig. Har man meldt seg på en konkuranse, må man nesten vise litt "lagånd". Man må jo gjøre det skikkelig. 

Takk:-)

 


UneMi skrev:


Lissuz skrev:
Nå synes jeg du er urettferdig. Om du leser gjennom tråden hvor vi diskuterte det, så skrev jeg min mening om saken. og andre sin mening. Slik jeg oppfattet det, var det flere som var enige i det jeg skrev. Men ingenting ble avgjort der...
Om du lager en tråd hvor du spør om noe bør du også være forberedt på at noen kan være uenig/ ha andre meninger enn dine. Jeg svarte simpelten bare hva jeg mente om saken..

Selv om det er jeg som oppdaterer resultatene her er det ikke jeg "styrer" slankekrigen, og jeg har derfor ingen rett til å bestemme reglene. Og ikke ønsker jeg det heller.


Håper du ikke tar dette for mye til deg. Syns du fikk litt mye kritikk nå, som var helt unødvendig. Har man meldt seg på en konkuranse, må man nesten vise litt "lagånd". Man må jo gjøre det skikkelig. 


Jeg skal vel egentlig ikke kommentere her. Men jeg er helt enig med UneMi!!

Du har vært en super "leder" for slankekrigen, og dette med veiedag mandag er jo ikke noe du har bestemt selv. Jeg syns faktisk det er fint jeg, for da passer man på å være ekstra flink i helgen;) Og det blir jo likt for alle, for de fleste koser seg jo mer med god mat i helga!

Bare se bort ifra kritikken og fortsett som du gjør. Du er kjempeflink:)
 
Takk Skrulla86 :-)

Skal vi prøve å skru over på noe positivt ? :-P
Jeg hadde gått opp 100g denne uken..(veeldig lite positivt i mine øyne da..) Har hatt økedøgn med ammingen og spist en god del mer enn til vanlig(supersulten:-P) Men har spist veldig sunt alle dager, så håper det er mest vann etter søndagsmiddagen.
Denne uken får jeg jobbe ekstra hardt for å gjengjelde dere som jobbet så hardt forrige uke og reddet oss i seier ;-)

I dag skal jeg å mannen på XXL å kjøpe spinningsykkel til meg:-) Wohoo. så blir det en tv etterhvert til å ha fremfor spinninsykkelen, Så da blir det masse Greys og andre serietitting oppå spinningsykkelen;-) Lykke

Hva skal dere gjøre i dag da?

Forresten noen som har noen gode middagstips med kylling.
Har grillede kyllinglår i kjøleskapet,og mannen nekter å spise kyllinglår og salat igjen:-P
 
Jeg skal vel egentlig heller ikke kommentere her, men siden denne saken angår alle så gjør jeg det likevel.
Er enig med de over her.

Og synes streng talt at dette er helt unødvendig drama!
Liker man ikke veiedagen (av alle ting å lage drama om) så er det bare å ikke bli med.
Skjønner ikke helt vitsen med å surne i to uker for så å prøve å ødelegge for hele laget sitt.
Jeg hadde heller ikke veiedag på fredager, men siden det tar 2 sekunder å veie seg så gikk det bra likevel.

Bra det ikke påvirket resultat deres, rosa lag, for dette var rett og slett dårlig gjort!

Ps: Neste uke skal vi knuse dere;)
 
ohh my gaad, er det mulig?!?!
guri!!
for en gjeng...bra noen er fornøyde da hvertfall...jeg skal holde meg langt unna nå...så får dere bare kose dere med denne overseriøse konkurransen som var myyyye mer gøy før!!!...er utrolig glad jeg trakk meg...
Og bare så det er sagt så er det jo ikke pga veiedagen jeg gjorde det..
 
jeg liker drama, og er positiviteten selv..wohooo..
good lukk rosa og turkis:D
 
Jøss, her hadde det jammen skjedd litt.. Kjedelig at du trekker deg MaiSeptAugSkatt, men synes det blir for dumt å legge skylden på Lissuz. Veiedagen var jo bestemt fra starten av, og det blir likt for alle. Tidligere kriger som jeg har vært med i har andre fått sin "vilje", når Veiedagen har vært på fredag.. Det har ikke je vært så begeistret for, men var ikke noe problem for meg å veie meg fredager istede for mandager mens krigen varte. Kjedelig at det skal lage dårlig stemning for oss i det rosa laget! Uansett, lykke til videre på veien nedover:) Og masse hurra for oss i det rosa laget, synes vi er superflinke!!!!
 
Ja, det ble vell litt drama ut av det her.. Men håper vi er ferdige nå. og kan fortsette med det positivte med slankekrigen, Næmlig å motivere hverandre til å klare å gå ned noen kg ;-)

Lurer forresten på hvordan det gikk/går med Drømmeren i dag?? :-)
 
Back
Topp